Vraag

ik ben bi!

  • 6 April 2022
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hallo, deze vragen staan ook op  Gender en seksuele identiteit

ik zou me eerst ff voorstellen, ik ben een jongen van bijna 13 en ik ben (denk ik, weet ik wel zeker bi) daarover heb ik aan paar vragen. Trouwens jongens vind ik lekkerder dan meiden.

Vraag 1: '’wat kan ik het beste als deeldo gebruiken (het liefste iets wat bijna iedereen in huis heeft. want ik ben bang als ik het online bestel dat mijn ouders het pakketje zien liggen) of weet hoe ik op een andere manier aan een deeldo kan komen)'’


Vraag 2: hoe kom ik het beste uit de kast bij vriendenK


Vraag 3: ik wil (net als alle andere jongens denk ik) graag pijpen of zoiets. Alleen hoe weet ik of die andere jongen dat wil of dat hij ook gay of bi is?


Vraag 4: Het is een beetje een gekke vraag maar hoe kan ik er een beetje gay uitzien? 

Alvast bedankt voor de tips


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi hoi donder!

 

Eerst en vooral het feit dat je bi bent is helemaal oke. En een geïmproviseerde dildo. Je kan bijvoorbeeld een banaan of komkommer gebruiken maar zorg dat deze niet uit de koelkast/diepvries komt en er een condoom rond is! Of ook bijvoorbeeld een kam! Hoe je het beste uit de kast kan komen, daar heb ik zelf geen ervaring mee. Je kan iets creatief doen, bijvoorbeeld met een liedje, een brief, of iets anders! Of je kan het ook gewoon vertellen, dat is nog steeds de gemakkelijkste manier om uit de kast te komen. Als het je echte vrienden zijn zullen ze dit wel accepteren. Dan de derde vraag, zelf ben ik hetero of bi ben niet echt zeker. Maar heb zelf al gepijpt en afgetrokken met jongens. Dus ik denk niet dat om te pijpen enz met een jongen dat hij daarvoor precies gay of bi moet zijn. Zoek een vriend of beste vriend die daar wel in geïnteresseerd is en start een gesprek met hem, en later kunnen jullie dan samen experimenteren als hij dit zelf wil! Dan de vierde vraag, hoe kan je er gay uitzien… Er is natuurlijk een stereotiep hoe gay jongens zich gedragen en eruit zien. Maar je hoeft je helemaal niet gay te kleden of te gedragen om gay te zijn natuurlijk. Dus dan ga ik ook niet oordelen over hoe je er gay kan uitzien aangezien er daar geen specifieke kleren ofzo voor bestaan. Dat kies je helemaal zelf! Ik hoop je met dit bericht een beetje geholpen te hebben. Doei doei!!

 

Booba Da Hond

Reputatie 5
Badge +1

bedankt, ik heb er wat aan!

Badge

Hallo, deze vragen staan ook op  Gender en seksuele identiteit

ik zou me eerst ff voorstellen, ik ben een jongen van bijna 13 en ik ben (denk ik, weet ik wel zeker bi) daarover heb ik aan paar vragen. Trouwens jongens vind ik lekkerder dan meiden.

Vraag 1: '’wat kan ik het beste als deeldo gebruiken (het liefste iets wat bijna iedereen in huis heeft. want ik ben bang als ik het online bestel dat mijn ouders het pakketje zien liggen) of weet hoe ik op een andere manier aan een deeldo kan komen)'’


Vraag 2: hoe kom ik het beste uit de kast bij vriendenK


Vraag 3: ik wil (net als alle andere jongens denk ik) graag pijpen of zoiets. Alleen hoe weet ik of die andere jongen dat wil of dat hij ook gay of bi is?


Vraag 4: Het is een beetje een gekke vraag maar hoe kan ik er een beetje gay uitzien? 

Alvast bedankt voor de tips

Heyyy

Ik ben een meisje van 14 en ik vind het helemaal geweldig dat je bi bent. Ik ben zelf lesbisch en ben al uitgekomen tegenover iedereen. Naar mijn moeder stuurde ik een heel lang bericht (over dat ik het echt zeker wist enzo), mijn vriendinnen wisten het al lang en voor de klas heb ik een grap uitgehaald met een vriend. Ik en die vriend waren aan het chatten in de klasgroep en dan zei iemand dat we een leuk koppel zouden zijn en toen zei ik dat ik lesbisch ben. Vanaf toen wist iedereen het omdat iedereen over iedereen praat.

Over dat andere, euhm ik ben een meisje dus ik weet er niet veel over maar ik schrijf/lees heel veel gayverhalen over jongens op wattpad waardoor ik wel iets weet. Je kunt jezelf aftrekken maar als dildo heb ik al gelezen over een eleketrische tandenborstel met daar een soort hoes over. Blijkbaar geeft dat aangename trillingen. ik heb dat zelf nog niet uitgeprobeerd, ik gebruik een kussen.

Veel succes, ik hoop dat je er iets mee bent.

Reageer