ik ben betrapt door mijn crush terwijl ik masturbeerde op een foto van haar

  • 26 May 2022
  • 9 reacties
  • 2344 Bekeken

Badge

Hoi jongen 13 hier ik ben laatst betrapt door mijn crush tijdens groep 8 kamp, met kamp waren er bijna geen douches (4) dus moesten mensen in kleine groepjes douchen en waren hokjes en al snel merkte ik dat ik naast mijn crush in een douche hokje zat, dat vond ik erg geil en ik kreeg meteen een stijve van het idee dat mijn crush naast me naakt stond te douchen, de hokjes waren erg oud en slecht dus je kon er over en onder kijken eerst dacht ik eraan om er overheen te gluren maar dat zou opvallen dus dacht eraan om er onderdoor te kijken maar dat ging niet echt, dus ik pakte mijn telefoon uit mijn tas en wou een foto maken, dus ik schoof mijn telefoon op de film stand onder het hokje door en zag haar mooie blote lichaam nog nooit ben ik zo geil geweest, ik begon gelijk te masturberen, maar ik was vergeten mijn hokje op slot te doen door het gedoe, dus uiteindelijk was ze klaar en hoorde ze geluiden uit mijn hokje, ze opent de deur en ziet mij los gaan op een foto van haar, ze krijsde het uit en haalde de meester, ze waren ziedend en ik moest de foto meteen verwijderen dat heb ik gedaan en ik heb er zoveel spijt van dat ik meerdere malen heb geprobeerd om zelfmoord te plegen uiteindelijk hebben we het uitgepraat en is alles weer rustig maar zoiets doe ik dus nooit meer..


9 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anonieme_jongen123 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Oef wat een vervelende situatie. Het is eerlijk gezegd ook niet echt handig en een beetje raar om je telefoon eronder door te schuiven en je moet al blij zijn dat ze dat op dat moment niet heeft gezien. Probeer je niet teveel te laten verleiden door dat soort gedachtes en denk meer na over de consequenties die het kan hebben. Wat heeft ze ervan gezegd na het uit te hebben gepraat? Maak je nog steeds kans bij haar denk je en vind ze jou ook leuk?

Badge

@Randompersoon 
Nee het was idd niet zo handig, dat is het gevaarlijke van opgewonden zijn  want meedtal doen mensen dan dingen waar ze spijt van gaan krijgen, en erna we hebben beide besloten dat we het contact verbreken en we elkaar op geen enkel social medial platform nog volgen.

Inderdaad bestaat het gevaar als je zo geil bent dat dit soort dingen gebeuren, maar iedereen maakt foutjes dus geen probleem. Gelukkig dat het in ieder geval is opgelost, maar wel jammer dat jullie nu geen contact meer hebben, terwijl je haar leuk vind. Wil zij dat echt niet of kwam deze oplossing vanuit jou kant. Misschien vind ze het minder erg en wil ze nog wel vrienden blijven als je nog een keer aan haar  uitlegt dat je haar altijd al leuk vind en je haar gewoon heel knap vindt. Hoe reageerde je docent hier trouwens op toen hij dit verhaal hoorde en jou zo zag? Weten je ouders of iemand anders het ook?

Maak alsjeblieft volgende keer geen foto want dat kan gelekt worden en dat is al helemaal niet fijn voor het meisje.

Badge

@Randompersoon 
Hoi 

Het kwam meer vanuit haar kant ze wou dat ik haar met rust liet en dat respecteer ik dus heb ik dat gedaan.

Toen dat meisje de deur open trok, toen deed ik de deur snel dicht en op slot.

 Daarna had ik me aangekleed en  ik kwam naar buiten het meisje was heel boos en erg geschrokken, de meester eerst ook maar na een kwartiertje begon hij rustig te worden.

Hij legde uit dat hij het gevoel kent en dat hij ook domme dingen heeft gedaan dus hij zij dat ik hiervan moest leren,  en dat we het tussen ons houden. (Alleen wij drie en een klein deel van de klas weet het) die dag had ook iemand anders zo'n foto gemaakt maar dan van een jongen (door een meisje).

Daarom was de meester niet alleen boos op mij.

 

Het is onmiddels al 6 maanden geleden en we zitten op dezelfde middelbare school ze is er niet meer boos over want ze zegt regelmatig  hoi en dan zeg ik hoi terug, ook maakt ze soms oogcontact en glimlacht.

Ik denk dat zij ook iets doms heeft gedaan toen ze geil was heeft gedaan en dat ze het begrijpt en weet dat als je zo geil bent dat je geel controle hebt. Want ze zei tijdens doen durven of waarheid dat ze soms vingerde en geil was.

Maar ja achteraf weet ik niet wat ik ermee aan moet.

Ik zou toch proberen langzaam weer steeds meer met haar om te gaan, aangezien je haar nog leuk vind en zij ook oogcontact met je maakt en glimlacht. Begin klein en ga op een goed moment anders nog een keer naar haar toe en zeg misschien nogmaals sorry voor die situatie van een half jaar geleden. Zeg dat je haar leuk vond en nog steeds vindt en het gewoon heel erg dom van je was dat je dat toen deed. Dat ze niet meer wilde praten enzo kwam waarschijnlijk uit de boosheid en schrik die ze had op dat moment, maar waarschijnlijk vind ze het inmiddels minder erg. Hopelijk kan je zo weer meer contact met haar hebben en als ze dit nog steeds niet wil zit er niks anders op dan dat te respecteren.

Reputatie 2
Badge +2

Hoi jongen 13 hier ik ben laatst betrapt door mijn crush tijdens groep 8 kamp, met kamp waren er bijna geen douches (4) dus moesten mensen in kleine groepjes douchen en waren hokjes en al snel merkte ik dat ik naast mijn crush in een douche hokje zat, dat vond ik erg geil en ik kreeg meteen een stijve van het idee dat mijn crush naast me naakt stond te douchen, de hokjes waren erg oud en slecht dus je kon er over en onder kijken eerst dacht ik eraan om er overheen te gluren maar dat zou opvallen dus dacht eraan om er onderdoor te kijken maar dat ging niet echt, dus ik pakte mijn telefoon uit mijn tas en wou een foto maken, dus ik schoof mijn telefoon op de film stand onder het hokje door en zag haar mooie blote lichaam nog nooit ben ik zo geil geweest, ik begon gelijk te masturberen, maar ik was vergeten mijn hokje op slot te doen door het gedoe, dus uiteindelijk was ze klaar en hoorde ze geluiden uit mijn hokje, ze opent de deur en ziet mij los gaan op een foto van haar, ze krijsde het uit en haalde de meester, ze waren ziedend en ik moest de foto meteen verwijderen dat heb ik gedaan en ik heb er zoveel spijt van dat ik meerdere malen heb geprobeerd om zelfmoord te plegen uiteindelijk hebben we het uitgepraat en is alles weer rustig maar zoiets doe ik dus nooit meer..

 

Geloof me jochie, over een paar kaar ga je stuk om dit verhaal. En wat betreft nooit meer doen, miss ook maar het beste, want veel mensen vinden dat echt niet leuk. 

 

Maar het is wwl geil ik deed dat in mijn pubertijd ook. Maar way je ook doet maak nooit fotos en ALS je dat doet stuur ze dan alsjeblieft nooit door. Je kunt daarmee iemand de dood in jagen. 

 

Ik zou zeggen fap er een paar keer op  en verwijder hem dan gewoon

Reputatie 7
Badge +11

@Fortnite-niet-speler 

Dit topic is nogal oud. Ik weet niet of @Anonieme_jongen123 nog gaat reageren.

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer