Hoi allemaal ik ben een jongen van 14 jaar en ik ben dus benieuwd hoe seks is en wil het dus uitproberen maar ik heb geen vriendin dus als iemand tips heeft hoor ik het graag
Ik ben zelf 16 en heb ook nog nooit sex gehad. Maar wat je zou kunnen doen is, proberen een vriendin te krijgen door dating sites of mischien iemand die je kent die je zou willen daten vragen. Als dat niet lukt kan je ook proberen sex speelgoed te krijgen dit zou niet hetzelfde zijn als echt sex maar het kan wel helpen tegen je nieuwsgierigheid.
Ik heb geen geld voor speeltjes en ik ben bang voor datingapps dat het nep is enzo
Ik ben 16 en uit ervaring kan ik zeggen dat het de eerste keer niet zo goed voelt als je zou denken niet dat het slecht is he maar het is niet zo goed als je zou denken
Zoek dan toch gewoon een vriendin
Dating sites voor minderjarigen kan je wel vergeten
Alles online kan nep zijn
En als 14 jarige ja ik weet het is een en al seksgedachten, maar ik zou toch ff w8ten en zeker niet te snel gaan als je een meisje-vriendin hebt
(tip: er zijn “speeltjes” die niet duur zijn)
-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-
Nou ik vind wel iemand leuk enzo maar ik ben in m'n leven best veel afgewezen en ik ben heel goed bevriend met haar maar ik ben gwn bang om afgewezen te worden
Ik ben vrijdag met haar naar een park geweest. Maar ik weet niet of dat geholpen heeft
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.