Skip to main content
Vraag

Ik ben bang van jongens die aftrekken

• April 15, 2025
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik ben bang van jongens die aftrekken omdat ik bang ben van sperma. Ik ben bang van jongens die ejaculeren dicht mij. Moet ik bang zijn?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Nee hoef je niet bang voor te zijn, als ze aftrekken in de buurt van jou en je komt in aanraking met het sperma dan zijn de meeste zaadcellen al dood. Je kan eigenlijk bijna alleen maar zwanger raken als hij in jou klaarkomt dus echt tijdens de seks 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 16, 2025

Hoi, je hoeft daar niet bang voor te zijn hoor. Wat je beschrijft zal niet gebeuren toch? Als jij dat niet wilt, dan zal een jongen waar jij eventueel een relatie mee krijgt dat ook niet doen. Pas als jij er klaar voor bent. Onthoud dat jij altijd zelf beslist wat er gebeurt op dit gebied. En als het zo ver is bespreek het met hem, en  neem “de leiding”zodat jij je sterk voelt in het moment met je vriendje.  Dan hoef je ook niet meer bang te zijn. Groetjes liefs Tartan X

• April 16, 2025

Waar ben je precies bang van? Dat je zwanger wordt? Dat word je echt niet zomaar hoor

Ik ben er eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 16, 2025

@Puckmeisje Ik ben eigenlijk van alles wat met sperma te maken heeft bang. Dus ook van zwangerschap