Hoi ik ben een jonge van 12j en ik trekauto maar ik voel dat ik ga spuiten maar ik ben te bang om door te doen kan iemand mij helpen
Dat is echt niks om bang voor te zijn.
same maar volgensmij bouwt het een beetje op dus je zal het wel merken
Gewoon doorgaan. Er is niks om bang voor te zijn en het is alleen maar lekker, geen pijn!
Groetjes Lupus
Het is zeker fijn! Zorg dat je niet word betrapt op aftrekken. En zorg dat je het kan opruimen niet dat je zomaar met allemaal sperma ligt.
Ejaculeren of zaad spuiten is een ontzettend geil fijn ontspannende gevoel in de penis. Het orgasme is verslavend en smaakt naar meer afrukken
Betrappen dat kan altijd gebeuren. Nou ik liep de kamer uit was net 30 seconden klaargekomen ..wou snel douchen. Wie kwam ik tegen ik was naakt met nog een stijve penis? Mijn stiefpa die lachend meteen opmerkingen maakt. OMG 🫣
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon en daarnaast is een deel van je reactie verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6.
Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:
- Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.
Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.
Anne - De Kindertelefoon
Hoi ik ben een jonge van 12j en ik trekauto maar ik voel dat ik ga spuiten maar ik ben te bang om door te doen kan iemand mij helpen
Ik ben zelf een meisje en snap dat het spannend is maar gewoon doen als het pijn doet stop onmiddelijk anders ga gewoon door tot je klaar bent gekomen ruim daarna wel effen op is wel zo fris
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.