Vraag

ik ben aangerand


Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik ben pas aangerand door mijn neef, ik weet niet goed wat ik er mee moet. Ik zie mijn neef nog elke dag op school en soms bij mijn oma dan word ik heel erg bang van hem, heeft iemand tips om hier mee om te gaan?

alvast bedankt!!


12 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoiii! Wat naar wat je neef heeft gedaan! Dit is absoluut niet oké en je neef zal moeten beseffen dat wat hij heeft gedaan, echt niet kan. Het beste wat je denk ik kan doen, is het in vertrouwen met een familielid (liefst een volwassene.) over te hebben. Anders zou je ook nog op kunnen kijken op Centrumseksueelgeweld. 

Succes,

HIOTW!

Reputatie 1
Badge

Hoiii! Wat naar wat je neef heeft gedaan! Dit is absoluut niet oké en je neef zal moeten beseffen dat wat hij heeft gedaan, echt niet kan. Het beste wat je denk ik kan doen, is het in vertrouwen met een familielid (liefst een volwassene.) over te hebben. Anders zou je ook nog op kunnen kijken op Centrumseksueelgeweld. 

Succes,

HIOTW!

Heel erg bedankt!! Ik heb het al tegen mn ouders gezegt maar hun willen er niet zoveel aan doen en ze wilden me eerst niet geloven ze hebben toen mn neef opgebeld en die heeft alles ontkent en nu geloven mn ouders me eigenlijk helemaal niet meer

Reputatie 3
Badge

Hi,

 

Wat naar dat dit is gebeurd! Je zegt dat je hem ook vaak bij je oma ziet, kan je het tegen haar zeggen? 

Je kunt het ook tegen de ouders van je neef zeggen.

 

Groetjes,

IemandOpDeWereld

Reputatie 1
Badge

Hi,

 

Wat naar dat dit is gebeurd! Je zegt dat je hem ook vaak bij je oma ziet, kan je het tegen haar zeggen? 

Je kunt het ook tegen de ouders van je neef zeggen.

 

Groetjes,

IemandOpDeWereld

Ja ik heb het ook tegen mn ouders en mn oma verteld maar die willen er niks aan doen en nemen het alleen maar voor hem op

Reputatie 3
Badge

hi,

En de ouders van je neef? heb je het al tegen hun gezegd?

 

Reputatie 3
Badge

Heyy,

ik weet niet hoe oud je bent en of je vrienden hebt waar je het aan kan vertellen… ik kan je als tip meegeven misschien:

*vertel je (mentor’ erover hoe ongemakkelijk dat ook is.

*praat nog eens met je ouders en leg het zo gedetailleerd mogelijk uit.

*ga naar iemand die je vertrouwd, een psycholoog bijv

sterkte xx julia

Reputatie 1
Badge

Misschien kun je ook bellen met de kindertelefoon, want die hebben hier vast wel een idee over. Anders kan je het altijd aan een persoon vertellen die je echt vertrouwd.

Groetjes van mij :)

Reputatie 1
Badge

hi,

En de ouders van je neef? heb je het al tegen hun gezegd?

 

Nee die ouders weten het niet mijn ouders willen niet dat ik het hun vertel

Badge

Hoiii! Wat naar wat je neef heeft gedaan! Dit is absoluut niet oké en je neef zal moeten beseffen dat wat hij heeft gedaan, echt niet kan. Het beste wat je denk ik kan doen, is het in vertrouwen met een familielid (liefst een volwassene.) over te hebben. Anders zou je ook nog op kunnen kijken op Centrumseksueelgeweld. 

Succes,

HIOTW!

Heel erg bedankt!! Ik heb het al tegen mn ouders gezegt maar hun willen er niet zoveel aan doen en ze wilden me eerst niet geloven ze hebben toen mn neef opgebeld en die heeft alles ontkent en nu geloven mn ouders me eigenlijk helemaal niet meer

gewoon naar de politie gaan

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook wat @Helpisontheway  zegt is een heel goed idee; centrumseksueelgeweld.nl

Sterkte, Ab W

Reputatie 1
Badge

Heyy,

ik weet niet hoe oud je bent en of je vrienden hebt waar je het aan kan vertellen… ik kan je als tip meegeven misschien:

*vertel je (mentor’ erover hoe ongemakkelijk dat ook is.

*praat nog eens met je ouders en leg het zo gedetailleerd mogelijk uit.

*ga naar iemand die je vertrouwd, een psycholoog bijv

sterkte xx julia

Hoi

ik ben zelf 12 jaar en mn neef is 16 jaar, ik heb het inderdaad al aan een van mn beste vriendin verteld en ik heb mn ouders alles precies verteld wat er is gebeurd

hi,

En de ouders van je neef? heb je het al tegen hun gezegd?

 

Nee die ouders weten het niet mijn ouders willen niet dat ik het hun vertel

Je ouders kunnen dat wel zeggen, maar het is denk ik wel belangrijk om te doen

Reageer