Vraag

ik ben 15 en wil seks

  • 13 February 2022
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Badge

Hoi ik ben anoniem ben een jongen van 15 jaar oud en wil graag een keer seks hebben maar heb geen vriendin maar wil het wel graag een keer proberen wat moet ik nu doen

 

Groetjes 

Anoniem


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik denk dat je dan toch echt gewoon op iemand moet afstappen

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk dat je dan toch echt gewoon op iemand moet afstappen

ja bij een goeie kennis hoeft niet perse een vriendin te zijn kan ook gwoon een klasgenootje bijf..

Reputatie 1
Badge +2

Ik denk dat je dan toch echt gewoon op iemand moet afstappen

ja bij een goeie kennis hoeft niet perse een vriendin te zijn kan ook gwoon een klasgenootje bijf..

dat zou ik niet doen 

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk dat je dan toch echt gewoon op iemand moet afstappen

ja bij een goeie kennis hoeft niet perse een vriendin te zijn kan ook gwoon een klasgenootje bijf..

dat zou ik niet doen 

wat wrm

 

Badge

Ik denk dat je dan toch echt gewoon op iemand moet afstappen

Dat is dus het probleem iedereen op mijn school is hc dus uhm ja

Heyy

 

Ik raad het je persoonlijk af om zomaar op iemand af te stappen om te vragen of diegene seks wilt. Dat zal waarschijnlijk niet gewaardeerd worden en kan alleen maar voor een ongemakkelijke situatie zorgen.

Dat je in hebt in seks kan ik begrijpen en dat hoort bij je leeftijd, maar wat ik je kan adviseren is om geduld te hebben en om af te wachten. Vroeg of laat zal jij ook echt een vriendin krijgen waarmee je op den duur misschien ook wel seksuele dingen gaat doen. Alles komt op zijn tijd.

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +2

Ik zou ook ni op iemand afstappen maar als je het echt wil zou ik gewoon een vriendin zoeken ofzo en ja effe geduld ebben en op een goe moment zal degene wel vinden. 

Groetjes hanneke ❤❤

Reageer