Vraag

ik ben 15 en bi, denk ik teveel aan seks ??

  • 24 May 2020
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Badge +1

Ik ben 15 en bi denk ik. Ik fantaseer vaak over hoe het zou zijn om een andere piemel te voelen maar ook over zoenen met meisjes en voelen aan hun borsten.

Eigenlijk heb ik constant van dat soort gedachten en trek me dan ook best veel af. Maak me hier wel eens zorgen over of dit normaal is.

Nou zou ik eindelijk wel eens iets willen proberen met een jongen omdat dat me makkelijker lijkt dan met een meisje maar al mijn vriendjes hebben het altijd alleen maar over meisjes en lachen om homos.

Met 1 vriendje heb ik me een paar maanden geleden omgekleed in een badhokje bij het zwembad en kreeg een stijve waar hij lacherig op reageerde. zijn piemel bleef gewoon slap. Ik heb geen idee hoe ik het nou nog moet aanpakken.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk dat je daar geluk in moet hebben

Hoi

 

Op jouw leeftijd is het heel normaal om aan seks te denken. Dat je jezelf regelmatig bevredigt is ook normaal. Fantaseer gerust over leeftijdsgenoten, en leer er maar wat beter kennen. Wie weet ontmoet je wel iemand waar je wat intiemer mee kan worden. 

 

Wat stom dat je vrienden negatief doen over homoseksualiteit. Vaak is dat echter stoerdoenerij. Het zou kunnen dat ze er eigenlijk niet zo’n probleem mee hebben, en enkel praatjes verkopen. Moest jij uit de kast komen als bi, kan het dat je vrienden dat zullen accepteren. Doen ze dat niet, zou je je kunnen afvragen of het wel de juiste vrienden voor je zijn. 

 

Gr. Kenshin

Hoi @joostje2006 er is niks mis mee met bi, als jij daar op valt is dat niet erg.

Het is volkomen normaal denk ik dat je die gedachtes hebt (heb ik ook soms weet zelf nog niet of ik wel of niet ben) en dat je aftrekt , dat hoort ook een beetje bij de pubertijd. 

 

Als jouw vriendjes alleen over meisjes praten en homo's doen uitlachen dan moeten zei dat weten, als het echte vrienden zijn zouden ze dat accepteren dat jij bi bent.  Er is niks mis mee met homo's want het zijn gewoon mensen zoals jij en ik alleen vallen die op een man , daar is niks geks aan (naar mijn mening) 

Het is niet erg als je een stijve krijgt dat krijgen zoveel jongens in die situatie. 

 

Ik kan eigenlijk alleen adviseren  dat je het moet zeggen tegen ze en als ze echte vrienden zijn dat wel zouden accepteren.  Zo niet dan zijn het geen echte vrienden.(naar mijn mening )

Iedereen is anders en daar is niks mis mee.

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 1
Badge

Hey

 

Zelf ben ik hetero, en heb zelf ook vaak gedachtes over seks.

Meestal over meisjes, maar soms ook over een vriend, ben niet op hem maar wil wel eens graag experimenteren. Maar het is dus super normaal dat je vaak masturbeert en aan seks denkt, bijna iedereen heeft dat wel denk ik ook al zeggen ze van niet

 

Groetjes, Anoniem2929

Reageer