Vraag

ik ben 14 en wil ontmaagd worden

  • 7 June 2023
  • 9 reacties
  • 1082 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben een meisje van veertien en ben vaak geil maar wil graag ontmaagd worden maar hoe fix je iemand of ben ik nog te jong?


9 reacties

Badge

haiii ik ben ook nog maagd!   *** De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan

Reputatie 7
Badge +9

Eigenlijk vind ik je nog te jong, maar ieder zn ding. Het is een heel slecht idee als je de liefde gaat opzoeken. Het is het niet waard en je gaat er later 99.99% van de keren spijt van krijgen.

 

Ik zou wachten tot iemand op je pad terecht komt.

Je moet geen seks willen om de seks, maar omdat je oprecht van iemand houd en die je ook zeker kunt vertrouwen! Het is iets speciaals en niet om “zo” even te doen! En ik vind ook dat je nog te jong bent.

Reputatie 7
Badge +7

-onnodige quote verwijderd-

Dit! Precies wat @TikTak zegt, seks moet iets speciaals zijn. Je kunt maar 1x ontmaagd worden en dat moet met een persoon van wie je heel veel houdt. Die eerste keer zul je altijd nog onthouden. Het liefste wil je natuurlijk een fijne herinnering daaraan. Dus ga maar vingeren ofzo maar geen seks hebben op deze leeftijd. Oh en het is helemaal niet raar om dit soort gedachten te hebben, komt door de puberteit en kun je dus niks aan doen ;)

 

Je bent pas 14 en dat is nog heel jong. Omdat je nog zo jong bent, is simpel weg je brein nog niet zo ver genoeg om seks te hebben. Zelf vind ik de minimale leeftijd 16, en zelfs dat is nog erg jong.

Badge

Hi ik ben ook nog maagd (niet mijn maand keegetelt 😂) en zou je graag willen leren kennen ik ben ook 14

**De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel  4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Onnodige quotes verwijderd

Badge

Hoi Emma, ik ben ook 14 en nog niet ontmaagd.

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel  4

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Emma,

 

Ik zou nog even wachten. Je kan namelijk zwanger raken en/of HPV krijgen en dat wil je (op die leeftijd) niet meemaken.

Badge

Ik ben een meisje van veertien en ben vaak geil maar wil graag ontmaagd worden maar hoe fix je iemand of ben ik nog te jong?

ik zou willen dat ik je kon helpen ik ben namelijk ook best vaak geil nu bv  (tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met regel 4)

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een meisje van veertien en ben vaak geil maar wil graag ontmaagd worden maar hoe fix je iemand of ben ik nog te jong?

ik kan je helpen ik ben namelijk ook best vaak geil nu bv 

Dat mag niet, geen contact gegevens verwisselen. Sorry man

Reageer