Ik ben 13 jaar en Oversekst


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,
Ik ben steffie ik ben 13 jaar en ik denk super vaak aan Sex
ik vind het heel lekker en als ik er aan denk krijg ik kriebels in me buik.
Maar aan de ene kant vind ik het ook vies en ik wil hier helemaal niet aan denken
ik heb het ook nog nooit gedaan of mezelf gevingerd ik durf dat niet.
Ik schaam me er echt voor. ik durf het aan niemand te vertellen.
Ik ben bang dat mensen me een **** gaan vinden.
Mijn vraag is nou..
Is dit normaal op 13 jarige leeftijd dat ik zoveel aan seks denk :(
Gr.Steffie  


15 reacties

Ja dat zijn je hormonen
Hoort allemaal bij de leeftijd naarmate je ouder word hoe meer raad  je er mee weet!
Okee dus ik hoef me er niet voor te schamen?
ik schaam me er ook voor maar ik vertel het aan niemand maar dan ook echt aan niemand
als mijn ouders niet thuis zijn of als ik ga slapen vinger ik me zelf omdat ik seks ook gewoon erg lekker vind
je hoeft het tegen niemand te vertellen je kan het dus ook gewoon zonder dat iemand het weet doen 🙂 xx
Okee  thnx ik ga het doen
ik heb precies hetzelfde. ik wil het ook al heel graag,  jammer genoeg is er niet echt iemand bij mij die dat ook wilt 😨
ik heb ook precies hetzelfde hoor maar niemand hoeft dat van mij te weten!
Volgens mij, is het doodnormaal dat je dergelijke gevoelens krijgt. Als je het ongemakkelijk vind, om met jezelf te spelen, dan wacht je toch gewoon? Ook daar is niks raars aan. Het is raar om er een probleem van te maken, eigenlijk. Als je jezelf een prettig gevoel kunt bezorgen ... dan doe je dat, als je dat fijn vind. Bovendien leer je jezelf dan goed kennen, en kan je later, als je het met iemand anders doet, goed aangeven wat JIJ lekker vind. Dat verschilt namelijk per persoon. En ik zou verder willen zeggen : doe het vooral pas met een ander, als je er klaar voor bent, en je het met iemand doet, waar je echt om geeft, en dat het een extra onderdeel van een goeie en fijne relatie is. Dan geniet je er het meeste van!
Dankje wel x Ik snap het
haha ja ik voel me precies hetzelfde, nix mis mee!
Mn bff is dat ook..
Ze maakt de hele tijd opmerkingen over sex enso...

ik heb er niks tegen

btw we zijn allebij 13

Het is helemaal niet raar of vies, dit zijn je hormonen, 

Badge +1

Hey! Ik wil je even waarschuwen dat het niet zo slim is om je echte naam hier te gebruiken :p. Je wilt namelijk niet dat mensen je gaan herkennen.

Kiddo's dit topic is 6 jaar oud 😂 

Badge +1

Oh oooops had ik niet gexieny

Reageer