Vraag

ik ben 13 e ik wil weten of ik te jong ben

  • 1 June 2020
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Badge

ik ben een meisje van 13 en denk al vanaf best jong aan seks ik wachtte ook al heel lang om wat ouder te zijn en weet nog niet heel veel van seks af kan iemand mij vertellen hoe het gaat en wat pijpen is?


3 reacties

Hey,

Het is niet raar dat je al denkt aan sex. Als ik mijn persoonlijke mening mag geven dan vind ik je wel erg jong voor sex. Ik zou gewoon nog een paar jaar wachten en het pas doen als je iemand hebt gevonden waar je echt heel veel van houdt. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Als jij denkt dat je er klaar voor bent en er heel veel zin in hebt, dan hou ik je natuurlijk niet tegen en moet je gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Als ik hier ga vertellen wat seks inhoudt en hoe pijpen werkt kan ik wel 10 a4tjes voltypen, maar gelukkig heeft iemand anders dat al gedaan op een site en die site heet sense.info. Je kan daar alles vinden over sex en hoe het werkt. Grote kans dat jouw vragen er dus ook tussenstaan.

Hopelijk heb ik je kunnen helpen!

Groeten,

TheColorGreen

Badge

ok erg bedankt kan je me uitleggen wat jongens niet fijn vinden?

 

 

Ik denk dat dat per jongen erg verschilt. Ik zou tijdens de sex bij elke handeling die je doet vragen aan de jongen of hij het fijn vindt. Zo leer je hem natuurlijk ook beter kennen op sexgebied. En wat veel jongens ook niet fijn vinden is als je gelijk heel wild gaat doen met hun penis omdat die vaak wel gevoelig is. 

Groeten,

TheColorGreen

Reageer