Ik ben 12 en zwanger. Van mijn broer en vrienden...

  • 20 March 2024
  • 3 reacties
  • 715 Bekeken

Hoi ik ben emma en ik ben 12 jaar en ik weet niet wat ik moet doen. 

6 maanden geleden kwamen de vrienden van mijn broer slapen bij ons thuis, ze zijn allemaal 16 of 17. het was een groep van 7 jongens. In de nacht kwamen ze mijn kamer in. Ze zeiden dat ik heel stil moest blijven. ze begonnen aan mn buik en benen te zitten. na een tijdje ging de hand van een vriend naar beneden.  Ze hebben allemaal een tijdje met hun piemel tussen mijn benen gezeten. Ik had heel veel pijn. Sommigen waren aan het filmen. Er was veel wit spul, een soort melk op mijn buik en benen.  Ik begin nu een grote buik te krijgen en ik voel soms een bonk in mijn buik. ik heb veel buikpijn. 

wat moet ik doen? help alsjeblieft ik ben erg bang. 


3 reacties

Badge

GA NAAR JE OUDERS!!!!!!!! wat vresselijk dat dit je overkomen is. ga zo snel mogelijk naar een dokter met je ouders. ga ook naar de rechter, want wat die jongens hebben gedaan is illegaal. zelf ben je waarschijnlijk heel geschrokken!. ik denk ook dat je naar een therapeut moet gaan, dat kan helpen met erover praten en je angst een beetje weg te halen. maar alsjeblieft ga gelijk naar de je ouders. vertel ze het hele verhaal. ga daarna heeeeeel snel naar de dokter. het kan gevaarlijk zijn om nu al een kind te hebben.

Ik ben het eens met @helper met ervaring 

 

Ik wil toch zeggen dat ik niet denk dat dit topic echt is, de aanmaker van deze topic heeft onder een topic over seksuele fantasieën bdsm fantasieën gedeeld, dit komt hier redelijk mee overeen. Ik denk dus dat dit een uiting is van haar fantasie, wat prima is, maar dit soort topics zijn heel erg serieus en kunnen mensen erg laten schrikken. Ik weet ook niet of dit de juiste plaatst daarvoor is.

 

als dit topic wel echt is geef ik je mijn gemeende excuses en hoop ik dat je nu niet minder serieus genomen voelt. In dat geval zal ik vooral @helper met ervaring advies volgen en wens ik je veel sterkte!

Reputatie 6
Badge +4

heyy

als dit waar is vind ik het echt verschrikkelijk voor je ik ben het eens  met @helper met ervaring  volg alsjeblieft dat advies op. ik heb geen idee hoe erg dat geweest moet zijn en ik weet ook niet wat ik kan zeggen om je te helpen alleen dan dat ik met je mee voel.

Liefss F

Reageer