Vraag

Ik (16) heb een seksuele relatie met een 20-jarige.

  • 1 April 2020
  • 6 reacties
  • 464 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey.

Zelf ben ik 16 jaar en aseksueel. 

Sinds een paar weken heb ik een seksuele relatie met een van mijn beste vrienden. Het gaat zover van zuigzoenen, blowjobs, handjobs, maar geen normaal zoenen en the real deal. 

 

Is zoiets normaal tussen iemand van 16 en iemand van 20 (bijna 21). We kunnen het ongelovelijk goed met elkaar vinden. We hebben geen gewone relatie, want daar doe ik gewoon niet aan. We zijn beide positief over elkaar en hebben nog nooit zoiemand in ons leven ontmoet.


6 reacties

4 jaar is een leeftijd verschil. Het enige wat ik kan zeggen tegen je is doe niks wat je niet fijn vind.

Uit eigen ervaring heb ik iets te vaak ja gezegd tegen dingen die ik niet wilde. En heb ik daar nu spijt van

Als een van de dingen die jullie doen samen niet goed voeld. Stop dan alsjeblieft onmiddellijk. Leg uit aan je vriend waarom je dit niet wil 

Als het kan, vertel iemand in je omgeven je verhaal, hij of zij weten meer over jou dan ik van dit kleine stukje wat ik hier kan lezen. 

Aangezien je zegt dat je aseksueel bent vind ik het wel bijzonder dat je in een seksuele relatie zit. Aangezien aseksuele personen zich niet seksueel aangetrokken voelen. 

Als jullie beiden zo positief over elkaar zijn, waarom maak je er dan niet iets meer dan alleen een seksuele relatie van?

 

Ik voel me ook niet seksueel aangetrokken tot mensen. Daarnaast is hij gewoon een vriend. Niet mijn vriend. (Er is ook 5 jaar verschil, geen 4)

Ok heb ik uitgelegd dat ik niet geinteresseerd ben ik relaties, want het laat mij gewoon koud. Relatie of niet, ik voel mij er niet anders door. Meestal vind ik het juist minder leuk worden als ik een relatie met iemand aanga.

Oh ja ik zei 4 omdat je zei 20 (20-16=4) maar aangezien bijna 21 wilde ik niet zeggen 5 want ik wist niet hoe jij het zelf ziet (4 of 5 jaar) (ik snap mn eigen wiskunde niet meer) 

Ik kom even terug op de originele vraag

'is dit normaal' want volgensmij is dat waarom je de post hebt gemaakt.

Ik slaap nog met een knuffel, is dat normaal? (ik ben 17) wat je er niet bij weet is dat ik de knuffel van mn vriend heb gehad. En dat dat het dus gelijk minder raar maakt. 

Ik kom dus terug op wat ik net zei. Vertel het aan iemand die jou kent, iemand die je vertrouwd. Want ik ken jou en de vriend niet om te besluiten of dit normaal is. Dan heb je ook gelijk een steuntje in de rug voor als je een keer je hart moet luchten hier over.

Wat ik wel weet en kan zeggen is dat het normaal is om op onze leeftijd te gaan experimenteren, met vrienden of met partners of helemaal alleen maakt niet uit. 

Als het goed voelt voor jou en als jij het oke vind hoe het nu gaat, dan zou ik zeggen lekker door gaat hoe het gaat zo lang jullie het allebei goed vinden.

XxHieke

Als jullie het beide lekker vinden en leeftijd geen probleem vinden en alles vrijwillig gaat moet het kunnen vind ik. Ik ben 15 en zou best met een meid van 20 of ouder willen neuken. Zal er geen relatie mee willen. 

Badge

Hai een meisje uit mijn klas heeft ook cekering met een 20 jarige en zij is 15 dus doe lekker je ding en ga zo soor😁😁

Hey.

Zelf ben ik 16 jaar en aseksueel. 

Sinds een paar weken heb ik een seksuele relatie met een van mijn beste vrienden. Het gaat zover van zuigzoenen, blowjobs, handjobs, maar geen normaal zoenen en the real deal. 

 

Is zoiets normaal tussen iemand van 16 en iemand van 20 (bijna 21). We kunnen het ongelovelijk goed met elkaar vinden. We hebben geen gewone relatie, want daar doe ik gewoon niet aan. We zijn beide positief over elkaar en hebben nog nooit zoiemand in ons leven ontmoet.

je moet doen wat normaal is wat jij normaal vind en wat goed voelt. Let niet op de rest die het niet accepteren die hebben daar een mening over net als ik ik heb een mening ik vind het goed als iedereen het goed vind je moet niet doen wat niet wil. Ik heb niks tegen gay of iets anders iedereen is zichzelf en moet dat accepteren. 

 

Reageer