Skip to main content
Vraag

iets in broek doen zodat het lijkt of ik een stijve heb

• June 13, 2026
  • 6 reacties
  • 375 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik doe soms af en toe op school iets in mijn broek zodat het lijkt alsof ik een stijve heb. ik vind dit ook gewoon een fijn gevoel. is dit iets raars om te doen of is dit strafbaar ofzo?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 13, 2026

Idk of het strafbaar is vind het wel een beetje raar eigenlijk. 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 14, 2026

Ga je zo ook naar buiten of houd je het voor thuis?

Het is wel een beetje raar, de meeste jongens vinden het net vervelend dat anderen hun erectie in hun broek kunnen zien.  Ik vind het wel grappig, wat je doet.

Strafbaar is het niet, tenzij je er andere mensen mee gaat lastigvalllen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 14, 2026

Waarom zou het strafbaar zijn? Misschien is het wel een beetje apart

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

Het lijkt mij niet strafbaar, waarom ? Als een zichtbare vorm in de broek strafbaar was hadden alle jongens een probleem 😉 doe je dit omdat je nog geen stijve penis krijgt? Of vind je hem nog te klein? Het is op zich wel grappig en een beetje apart maar doe je ding toch? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

is niet strafbaar en stijve piemel in een broek en ook zonder broek komt gewoon voor. als jij het een fijn gevoel vind dan moet je dat gewoon doen. maar je moet ook weer niet overdrijven door een hele grote stijve neppiemel te maken of maak je die neppiemel net zo groot als je eigen echte stijve piemel. heeft iemand er al eens iets van gezegd. douche je weleens met andere jongens bloot of niet want dan moet je echte stijve piemel mocht je die dan krijgen ongeveer hetzelfde zijn als de neppe of douche je nooit bloot.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 14, 2026

-onnodige quote verwijderd-

​@DJEE  nee douche bijna nooit met andere