Skip to main content
Vraag

iets gedaan met het zelfde geslacht?

• January 22, 2025
  • 7 reacties
  • 718 Bekeken

Hoi

Hebben jullie een keer iets gedaan met het zelfde geslacht als jou zoals zoenen seks of elkaar masturberen zo ja? Vertel het gerust !

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 22, 2025

Seks met men stiefneef, elkaar zuigen, anaal, niet kussen

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 22, 2025

Na lang twijfelen heb ik eindelijk gedurfd om mijn beste vriendin te mogen zoenen.

Dat is dus gebeurd en we raken elkaar ook aan, bijvoorbeeld de borsten onder de trui of strelen bij de vagina (over de kleren/onderbroekje), maar we zijn nog niet all the way gegaan, vinden onszelf daarvoor te jong of te onzeker nog (we zijn beiden net 13)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • January 22, 2025

Ik heb 2-3 jaar geleden met een jongen elkaar letterlijk een handje geholpen en het gedaan. Was toen net ondekkende puber dus jaโ€ฆย 

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 22, 2025

โ€‹@Nanoniem2011ย : wat leuk voor jullie. Geniet lekker van elkaar!

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 22, 2025

Hey, Ja een oefen zoen ๐Ÿ˜Š heb ik een topic over haha. Liefs Tover xxx

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 23, 2025

โ€‹@Nanoniem2011ย : wat leuk voor jullie. Geniet lekker van elkaar!

Dankjewel! Ja het is heel fijn samen zo, ik kon het me in mijn dromen niet mooier voorstellen!

Dankjewel voor de lieve reactie! ๐Ÿ˜š

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 30, 2025

Ja toen ik 11 jaar was met mijn vriendinnetje die wist het al langer dat ze op meisjes viel dus die vroeg aan mij om het een keer te doen (zei had al langer het gevoel dat ik ook op meisjes viel) nu is ze mijn vriendin en hebben we al 2,5 een relatieย 

we hebben toen gezoend en gevingerd ze wou toen ook beffen maar dat vond ik nog te vroeg nu doen we dat bijna elke week wel eens behalve als we onze regels hebbenย