heyy
ik ben een jonge van 15 en ga vaak gaan babysitten voor wat extra zakgeld te verdienen ik doe dit elke zaterdag. de kinderen waar ik zo een 3uur + 2 uur wanneer ze in bed moeten liggen zijn 2 meisjes de jongste is 11 en de oudste is 13. we hebben nu al een heel goede band en ze zijn altijd blij dat ik kom. we spelen altijd eerst een gezelschap spel en dan gaan we eten en kijken vaak hun lievelings serie. daarna moeten ze naar boven en gaan ze zich omkleden. ik wacht altijd op de gang omdat ik daarna nog een verhaal moet voorlezen aan de jongste. deze keer was het wat vreemder de oudste leek gans de avond met me te flirten en toen we hun serie keken ging ze heel dicht bij me liggen. ik dacht gewoon da te vandaag in een goede mood was ofzo toen het tijd voor hun was om naar boven te gaan en zoals normaal ga ik mee en wacht in de gang dan ineens doet (laten we haar lena niet haar echt naam maar gebruik dit nu even dat is makkelijker 13 jarige ) lena de deur van de badkamer helemaal open en ze staat in haar onderbroek en bh in de deur opening en vraagt of ik haar pyjama kan gaan halen die beneden ligt ik een beetje geschroken ga naar beneden en haal haar pyjama en geef het aan haar. geen 30 seconde later komt lena naakt naar buiten en zegt zonder ook maar iets van schaamte ja ik moet nog naar de wc. ik een beetje in de war vraag aan haar zus of ze al klaar is dat ik haar verhaaltje al kan beginne voorlezen. na nog even gewacht te hebben ga ik dan toch met lena haar zus al naar haar kamer om haar verhaaltje voor te lezen. als het verhaaltje dan uit is geen ik haar nog een kusje op haar voorhoofd en doe het licht uit en ik ga dan eens kijken bij lena of zij ook al in haar bed lag. lena lag half naakt in haar bed ze had alleen haar broek aan tot juist onder haar heup lijn . ik vroeg toen van lena is er is iets waarom doe je zo gek? waarop lena andwoord ik wil gewoon dat je je me eens gezien hebt en dat je daardoor miss eens zou willen afspreken of samen wat langer opblijven ik wat verbaasd zeg eeuuuh ja… en ik ga snel naar beneden.
heeft iemand tips van wat ik kan doen? het is niet dat ik haar niet lief vind maar zou dat niet gek zijn dat ik haar lief zou zijn bijvoorbeeld en dat ik op haar kom oppassen pls geef me wat tips
dankje