Skip to main content
Vraag

iets gebeurd bij babysitten

Forum|alt.badge.img

heyy 

ik ben een jonge van 15 en ga vaak gaan babysitten voor wat extra zakgeld te verdienen ik doe dit elke zaterdag. de kinderen waar ik zo een 3uur + 2 uur wanneer ze in bed moeten liggen zijn 2 meisjes de jongste is 11 en de oudste is 13. we hebben nu al een heel goede band en ze zijn altijd blij dat ik kom. we spelen altijd eerst een gezelschap spel en dan gaan we eten en kijken vaak hun lievelings serie. daarna moeten ze naar boven en gaan ze zich omkleden. ik wacht altijd op de gang omdat ik daarna nog een verhaal moet voorlezen aan de jongste. deze keer was het wat vreemder de oudste leek gans de avond met me te flirten en toen we hun serie keken ging ze heel dicht bij me liggen. ik dacht gewoon da te vandaag in een goede mood was ofzo toen het tijd voor hun was om naar boven te gaan en zoals normaal ga ik mee en wacht in de gang dan ineens doet (laten we haar lena niet haar echt naam maar gebruik dit nu even dat is makkelijker 13 jarige ) lena de deur van de badkamer helemaal open en ze staat in haar onderbroek en bh in de deur opening en vraagt of ik haar pyjama kan gaan halen die beneden ligt ik een beetje geschroken ga naar beneden en haal haar pyjama en geef het aan haar. geen 30 seconde later komt lena naakt naar buiten en zegt zonder ook maar iets van schaamte ja ik moet nog naar de wc. ik een beetje in de war vraag aan haar zus of ze al klaar is dat ik haar verhaaltje al kan beginne voorlezen. na nog even gewacht te hebben ga ik dan toch met lena haar zus al naar haar kamer om haar verhaaltje voor te lezen. als het verhaaltje dan uit is geen ik haar nog een kusje op haar voorhoofd en doe het licht uit en ik ga dan eens kijken bij lena of zij ook al in haar bed lag.  lena lag half naakt in haar bed ze had alleen haar broek aan tot juist onder haar heup lijn . ik vroeg toen van lena is er is iets waarom doe je zo gek? waarop lena andwoord ik wil gewoon dat je je me eens gezien hebt en dat je daardoor miss eens zou willen afspreken of samen wat langer opblijven ik wat verbaasd zeg eeuuuh ja… en ik ga snel naar beneden.

heeft iemand tips van wat ik kan doen? het is niet dat ik haar niet lief vind maar zou dat niet gek zijn dat ik haar lief zou zijn bijvoorbeeld en dat ik op haar kom oppassen pls geef me wat tips

dankje

19 reacties

Forum|alt.badge.img+2

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Hoi. Het is natuurlijk best vreemd en spannend om dit mee tr maken. Ik zeg maak er geen misbruik van. En ga er echt goed over nadenken wat jij wil. Wil jij gw professioneel blijven of iets anders. Natuurlijo is het niet slim om iets seksueels te gaan doen met lena. Aks haar ouders erachter komen heb je sirieus probleem. Zeg anders duidelijk tegen lema dat je niks sekueels met haar hoeft. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 12 reacties
  • 20 maart 2025

Hallo,ik zou Miss haar ouders inlichten of je eigen zodat die het weten en met lena kunnen praten maar ja als je haar leuk vind ben ik niet tegen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 20 maart 2025

als je iets wil met lena dan moet je er voor gaan en als je niks wilt moet je dat eerlijk zeggen

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 116 reacties
  • 21 maart 2025

Ja ik denk dat ze je leuk vind als ik het zo lees. 

Je kunt het een keer aan haar vragen. 

En bedenk zelf wat je wilt of je iets met haar wil. 

Of wat hier boven al staat heb het maar haar ouders er over 

Maar veel succes 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 255 reacties
  • 21 maart 2025

Beetje twijfel omdat jullie niet superveel schelen maar helemaal kloppen doet het niet voor mijn gevoel omdat die ouders denken dat je netjes oppast (het is je baantje)

miss keertje bellen met de kindertelefoon?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 21 maart 2025

alvast bedankt aan iedereen die geandwoord heeft. jullie hebben veel goede tips gegeven en ik zal eens goed nadenken. maar zou het echt stom vinden om niet meer bij die 2 te babysitten want ik vond het daar ook mega leuk

Lanoniem0909
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025

Mag ik vragen dragen ze ook luiers?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 22 maart 2025

lanonoem0909 ik denk dat dit niks met het onderwerp te maken heeft maar ja de jongste draagt nog een luier

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 22 maart 2025

trouwens ik ga vanavond weer gaan babysitten bij hun en ga dan als lena naar bed moet een met haar praten

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 22 maart 2025
ANONIEM77 schreef:

lanonoem0909 ik denk dat dit niks met het onderwerp te maken heeft maar ja de jongste draagt nog een luier

Ze is al 11; heeft ze een probleem?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 23 maart 2025

Hey

Ik babysitten ook tijdje bij leuk gezin 2 jonge kinderen jongen van mijn eigen leeftijd maar die was er nooit

die was meestal mee met ouders

was ėėn keer was al donker heeft jongen mij naar huis gebracht super lief en we hebben toen ook gekust was wel super lief toen ik heb  nog steeds contact met hem misschien dat nu wel wat gaat worden 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 250 reacties
  • 24 maart 2025
ANONIEM77 schreef:

trouwens ik ga vanavond weer gaan babysitten bij hun en ga dan als lena naar bed moet een met haar praten

heb je met haar gepraat?

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4
Diana schreef:
ANONIEM77 schreef:

Ze is al 11; heeft ze een probleem?

Meer mensen hebben dit - zie ook andere topics op dit forum :)

Hoi ​@ANONIEM77 

Ik heb hier zelf niet ervaring mee. Ik pas alleen op kinderen van 2 en 4... Je gaf aan dat je met haar ging praten, dat is al heel goed. 

We wachten op je antwoord als je dit wil delen :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 30 reacties
  • 25 maart 2025

Hey, je had gezegd dat je nog ging babysitten. Is er een update? Dit is echt interessant!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 17 reacties
  • 25 maart 2025

heyy update,

ja , eeuh niet helemaal gelopen zoals ik had gedacht. ik had het idee om met haar te praten na dat ik haar zus in bed had gestoken zodat we even prive konden praten maar ik had miss niet zo lang mogen wachten. weer gans de avond zat lena naakt of half naakt door het huis te lopen en dingen voor mij op te rapen. ik vond dit een beetje ongemakkelijk en probeerde dan op die momenten vooral met haar zus bezig te zijn maar dan knapt het toen ze men zwakke plek had gevonden ik kan echt niet tegen bikini’s echt niet ik vind dat zo geil en krijg dan derekt een stijve en heb derekt gezegd dat lena naar boven moest en dat we eens gingen praten. de coclusie van ons gesprek was geworden dat lena heeft gezegd dat ze niet gaat stoppen tot ik iets met haar wil doen en anders gaat ze tegen haar mama zeggen dat ik naakt rond liep en haar aanrande. wat moet ik doen? ik wil deze job niet verliezen ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 25 maart 2025

Heyy

Ik begrijp echt hoe ingewikkeld deze situatie voor je is, want ik heb zelf iets soortgelijks meegemaakt toen ik moest babysitten op drie jongens van 4, 8 en 14 jaar. Bij de jongste twee was er niets aan de hand, maar de oudste begon zich op een manier te gedragen die echt niet oké was. Hij maakte niet alleen ongemakkelijke opmerkingen, maar hij begreep ook niet dat ik dat niet wou. Zelfs nadat ik hem duidelijk had gezegd dat ik dit niet accepteerde, bleef hij proberen om dingen te doen die seksueel getint waren.

Ik voelde me er super ongemakkelijk bij en wist even niet wat ik moest doen, maar ik heb geprobeerd rustig te blijven en afstand te houden. Uiteindelijk heb ik het achteraf aan zijn ouders verteld, omdat ik vond dat zij dit moesten weten. Het was een moeilijk gesprek, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, want zo kon ik ervoor zorgen dat het niet opnieuw gebeurde.

Daarom wil ik je echt aanraden om dit niet zomaar te laten gaan. Laat je niet chanteren—dat maakt de situatie alleen maar erger. Als je bang bent om je job te verliezen, bedenk dan dat geen enkele baan het waard is om in zo’n situatie te blijven. 

Maar even los daarvan… voel je eigenlijk iets voor haar of niet? Want als je haar echt leuk vindt, is dat natuurlijk een ander verhaal. Maar als je gewoon in deze situatie wordt geduwd zonder dat je dat wil, moet je echt voor jezelf opkomen. 

Groetjes :)

Ellen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 25 maart 2025

Eerlijk zijn tegen haar ouders. 

Ik snap dat dat raar is, maar het wordt nu chantage en dat is niet oké. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

Wat een vervelende situatie! ook omdat je vertelde dat je het wel leuk vind om daar op te passen. Als ik jouw was zou ik dit sowieso (ook al is het misschien een beetje beschamend) met je ouders bespreken en eventueel met de ouders van de meisjes, want wat het meisje doet kan gewoon niet. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 84 reacties
  • 25 maart 2025
ANONIEM77 schreef:

heyy update,

ja , eeuh niet helemaal gelopen zoals ik had gedacht. ik had het idee om met haar te praten na dat ik haar zus in bed had gestoken zodat we even prive konden praten maar ik had miss niet zo lang mogen wachten. weer gans de avond zat lena naakt of half naakt door het huis te lopen en dingen voor mij op te rapen. ik vond dit een beetje ongemakkelijk en probeerde dan op die momenten vooral met haar zus bezig te zijn maar dan knapt het toen ze men zwakke plek had gevonden ik kan echt niet tegen bikini’s echt niet ik vind dat zo geil en krijg dan derekt een stijve en heb derekt gezegd dat lena naar boven moest en dat we eens gingen praten. de coclusie van ons gesprek was geworden dat lena heeft gezegd dat ze niet gaat stoppen tot ik iets met haar wil doen en anders gaat ze tegen haar mama zeggen dat ik naakt rond liep en haar aanrande. wat moet ik doen? ik wil deze job niet verliezen ?

aii, heyy! ik denk dat je slim moet zijn. Dr ouders vertellen en die handelen het wel af, misschien een appje sturen zodat dat lena echt niks kan horen. en ik zou gelijk erbij vertellen wat de story erachter is van dat ze jou wil gaan bedreigen bij haar ouders. Zelf heb ik d'r geen ervaring mee want ik pas op kids van 1tm 5 maar ik denk dat dit het beste is wat je kan doen! je wilt geen problemen en dingen doen waardoor je je baantje wil verliezen denk ikk!  veel succes!!

groetjess

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen