Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 16 en weet eigenlijk niet wat ik moet. 

Vroeger speelden ik, mijn zusje en mijn nicht best vaak doktertje. Ik was toen ongeveer 8 of 9, mijn zusje ongeveer 6 en mijn nicht ongeveer 14. We gingen elkaar dan vaak helemaal "onderzoeken". Dat was natuurlijk allemaal hartstikke spannend en interessant.

De laatste paar jaar jaar deed m'n nicht nooit meer mee en het is ook al een paar maanden geleden dat mijn zusje en ik het gespeeld hebben.

Gisteren was mijn nicht bij ons op bezoek en ze is nu al 21. We hadden het over vroeger en ineens kregen we het over het doktertje spelen. We moesten er een beetje om lachen en giegelen.

Op een gegeven moment was ik even met haar alleen en opeens vroeg ze of ik het leuk zou vinden om nog eens een keer doktertje te gaan spelen met z'n tweeën of eventueel ook met m'n zusje. Nu kon het niet omdat mijn ouders ook thuis waren. Maar ze wil dat dan een keer doen bij haar of bij ons thuis als de ouders er niet zijn

Ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen. Eigenlijk lijkt het me heel spannend om m'n nicht weer eens naakt te zien en alles te mogen bekijken en dat ze ook mij gaat onderzoeken enzo.

Wat moet ik nu doen?? Het lijkt me heel geil maar eigenlijk durf ik het ook niet echt zo goed. Ik weet ook niet of mijn zusje dan ook mee moet of ik alleen met m'n nicht.

 

Als u zusje wilt mee doen doe het dan met zijn 3 maat er gaat waarschijnlijk meer gebeuren dan alleen zien denk ik en gwn onschuldige aanrakingen  dus zorg dat je een beetje voorbereid ben dat er een kans is dat ze wrs zal willen neuken met u en succes er mee dan

 


Hey, ik ga er vanuit dar er meer wordt gedaan dan kijken. Seks hebben met je nicht is illegaal (volgens mij), daarin tegen is het ook illegaal omdat je nicht 21 is en jij en jou zusje onder de 18 zijn dus dit mag ook niet

Mijn conclussie is: doe het gewoon niet.

 

ik hoop dat dit helpt

-G


@RickyB Jongen, als je er klaar voor bent doe het dan wel veilig!


Hey, 

Ik raad je aan om niet verder te gaan dan aanraken. Zoals @anoniem088 zegt is seks met familie illegaal, dit is incest. Hoewel er niks gebeurt als jullie het niet erg vinden, kan er wel een probleem ontstaan als jullie ouders hiertegen zijn en dit kan je relatie met je nicht verpesten. Maar als je het doet, doe het wel met een condoom ofzo. 

Groetjes, Sano07


Hey, wat is er nog gebeurd heb je het spel nog gespeeld of niet? en zo ja wat hebben jullie dan gedaan?


Hey, het kan wel gewoon, ook al is het vreemd. Het gaat erom dat jullie het allebei fijn vinden. Ik weet dat het illegaal is, maar als jullie het allebei fijn vinden, doe je het toch?

Gebruik wel voorbehoedsmiddelen!!!


Ben jaloers 


Zou het ook niet weten mijn nichtje heb ik ook een keer gezien toen ze aan het spelen was met haar zelf en moet toe geven was erg opwindend om dat te zien


Reageer