iemand vragen om seks?

  • 25 April 2022
  • 3 reacties
  • 469 Bekeken

Badge

zouden jullie aan een knappe jongen of meisje vragen als je op een camping of vakantie park staat vragen voor vrienden te worden en zo ja en je kent elkaar al een beetje zou je dan  seks of verkering of naakt te gaan ofzo waarom niet of wel. 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Om vrienden mee te worden of verkering vragen, ja. Maar om sex vragen, nee. Ik wil alleen sex met iemand waarmee ik verkering zou hebben en die ik een langere tijd goed ken. 

Groeten, Lotus

Reputatie 1
Badge

Sex vragen ? Nee , zeker niet. Ik zou gewoon vrienden vragen. Maar sex vragen ? Nee

 

Leah

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @broezer ,

eens met hierboven en misschien zou ik ook wel bloot gaan als er een naaktstrand is en hij dan ook bloot gaat. Ik ben gewend om naar het naaktstrand te gaan. Ik kleed me niet zomaar uit voor andere jongens en meisjes.

Verkering zou kunnen, maar dan moet ik hem wel beter kennen en misschien zou ik ook wel kussen als hij dat wil. Als ik zelf niet wil doe ik het ook niet.

Het klopt dat jongens en meisjes soms gelijk seks hebben op vakantie, maar die zijn dan vaak ook al ouder en ik zou het niet zo snel doen en in de vakantie niet verder gaan dan hem aftrekken en hij mij af laten trekken, maar dat heb ik op vakantie zelf nog niet mee gemaakt.

Ik zou zeggen: loop niet te hard van stapel. Vrienden maken is oké, over de rest goed nadenken. Je kunt elkaar ook na de vakantie via sm beter leren kennen en wie weet….

Fijne vakantie.

 

Gr. MickeyMouse

 

 

 

Reageer