iemand heeft een crush op mij, maar ik niet op hem...

  • 2 August 2023
  • 5 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 3
Badge

heyyy, 

er is zon kind die bij mij op school zit, en hij zei laatst tegen mij dat hij ook een account had aangemaakt op dit forum. en hij vroeg hoe ik heette op het forum. dus ik zeg dat ik cookiemonster2009 heet. dus hij zei ook hoe hij heet (ik twijfel of ik hem nu ga taggen of niet) en toen ging ik hem opzoeken op het forum. ik had hem gevonden, en ik ging lezen wat hij gereageerd had (hij had een paar vragenlijsten ingevuld) en in een van die lijsten bij de vraag ´wat is het geilste dat je ooit hebt meegemaakt´ was zijn antwoord ´op een slaapfeestje laatst kwam mijn crush naast mij op hetzelfde matras liggen´ en dat is precies wat ik heb gedaan (want ik lag eerst op de bank en we waren aan het kletsen maar hij lag helemaal aan de andere kant van de kamer dus dat was heel onhandig dus toen ging ik naast hem liggen). dus nu weet ik dat hij een crush op mij heeft, maar het erge hier is dus, dat ik vorig jaar een crush op HEM had, maar toen wou hij geen verkering, en nu heb ik een crush op iemand anders en dan heeft hij een crush op mij… 

ps: zeg ff of ik hem hier zal taggen

joeee

cookiemonster2009


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Lijkt me nogal onhandig, ilvan mij mag je hem taggen, maar je kan ook gewoon zonder @ zijn forum naam zeggen.

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge

het gaat over @Blobvis  (sorry blobvis dat ik hier een heel topic over heb gemaakt 😶)

Oh wow!  Hey maar kunnen jullie dit niet beter in real life uit praten? Nu ziet hij dat jij dit zegt en vice versa. Ik zou zeggen come on dude let's solve this! En dudette ook trouwens 😉

Reputatie 3
Badge

ja maar @Askygirl  dat irl uitpraten heb ik al geprobeerd maar hij vind het akward dus er komt maar geen goed gesprek

Reputatie 1
Badge

Maakt niet uit dat je hier een topic over hebt gemaakt hoor! Ik snap dat ik vorig jaar de indruk heb gegeven dat ik geen verkering met je wilde, en ik kan hier simpel de reden van geven. Het antwoord daarop is dat ik toen nog niet helemaal klaar was voor liefde en een crush en alles. Daarom heb ik nee gezegd. Nu een jaartje voorbij is gegaan en wij gewoon echt goeie vrienden zijn ben ik mentaal gegroeid en heb ik er wat meer gevoelens bij en voor gekregen.

Dus simpel gezegd, duurde het bij mij wat langer dan bij jou om hier gevoelens voor te creëren. :)

Reageer