iemand gekontvingerd

  • 24 September 2022
  • 3 reacties
  • 766 Bekeken

Badge +1

Hoi ik zat op het toilet op school en wou mijn hokje uitlopen en toen stond er een jongen voor mijn hokje en duwde mij terug het hokje in en begon mij te zoenen en hij trok zijn broek om laag en ik de mij e en toen heb ik hem gekontvingerd zouden jullie dit ook doen 


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Nee, ik vind het iets raar, zeker op school.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik zat op het toilet op school en wou mijn hokje uitlopen en toen stond er een jongen voor mijn hokje en duwde mij terug het hokje in en begon mij te zoenen en hij trok zijn broek om laag en ik de mij e en toen heb ik hem gekontvingerd zouden jullie dit ook doen 

als jij dit niet wou dan valt dit onder aanranding / verkrachting en zou ik het zeker benoemen bij de docent of iemand die je vertrouwt zoals je ouders aangezien dit niet normaal gedrag is en zeker niet acceptabel. Vooral als je wil verkomen voor andere meisjes als er zoiets naars gebeurd zou ik het melden. 

Badge

Hoi,

Uhm nee. Dit is wel raar ja. Dus je wou de wc hok uitlopen en er was een jongen en duwde je terug en zoende je, zonder toestemming? Dat gaat een beetje ver. Maar officieel is dit zonder toestemming van jou, dus je mag het noemen als aanranding. Ik zou dit wel gaan melden thuis of op school bij een volwassene, want dit is ook niet echt normaal nee. Zeker niet op school. Heel veel sterkte ermee.

Groet,

Damian

Reageer