Iemand ervaring met Jong & Out?

  • 13 June 2017
  • 7 reacties
  • 1075 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,

Heeft iemand hier ervaring met Jong &Out? Want ik ben bezig met een account aanmaken (moet nog gecontroleerd worden enzo) maar ik vind t vrij spannend omdat ik geen idee heb wat ik er van kan verwachten. Dus wat vinden jullie er van? Ervaringen? Vertel het me 😃

7 reacties

Oh... zie nu pas dat er ervering ipv ervaring in de titel staat. Niks voor mij, sorry.

EDIT: Het is al aangepast door de kindertelefoon
Jong en out is echt geweldig ik heb zelf ook een account en het is heek gezellig, dus ik zou het aanraden
Ik heb al een account aangemaakt en het bevalt me tot nu toe prima. (paar dagen ervaring maar toch) Ik mag waarschijnlijk niet vragen wat je username is gezien je geen contactgegevens mag delen, dus das wel jammer. Maar bedankt voor je reactie!
Ik heb het ook ik post af en toe wat er op de laatste tijd veel
Ik heb het ook. Je kan ook kijken of er iemand in de buurt woont?.
Ik heb al een account aangemaakt en het bevalt me tot nu toe prima. (paar dagen ervaring maar toch) Ik mag waarschijnlijk niet vragen wat je username is gezien je geen contactgegevens mag delen, dus das wel jammer. Maar bedankt voor je reactie! Beetje een late reactie maar ik had er in het begin wel moeite mee om mijn paspoort op te sturen, had jij dat ook?

Reageer