Skip to main content

Hoi, ik ben hier omdat ik word lastiggevallen door iemand die me heeft gechanteerd. Ik heb al geprobeerd om geen contact meer te hebben en ik open de berichten niet, maar die persoon blijft maar dingen sturen, en het maakt me best zenuwachtig. Ik heb wat bewijs opgeslagen zoals screenshots, maar ik weet niet zeker of dit genoeg is. Iemand tips over wat ik kan doen? Kan ik hier nog iets aan doen zonder dat ik alles zelf moet oplossen? Bedankt alvast voor jullie hulp.

Heyy,

Lastig.. Het lijkt mij iig een goed idee om die persoon te blokkeren dan kan hij jou niet meer berichten sturen waardoor jij hopelijk weer wat rustiger wordt.

Verder zou je misschien je ouders om advies kunnen vragen weten die hier vanaf? Die kunnen je vast verder helpen hiermee.

Liefs, ItsJustMe <3

Ik heb geantwoord maar op je vorige post , zie daar        

Bel ff naar de kindertelefoon voor advies. Ik denk dat het niet slecht is dan je screenshots gemaakt hebt, bewijs is altijd goed. Misschien naar de politie gaan of laten blokkeren door de app provider zelf? 

he wat erg om te horen ik weet niet waarmee je gechanteerd wordt maar chantage is sowieso strafbaar net zoals als hij/zij je gaat bedreigen of lastigvallen aangezien je minderjarig bent is zomaar aangifte doen best moeilijk schakel daarom de hulp in van een volwassene de politie zal sowieso contact opnemen met je ouders/verzorgers daarom adviseer ik ook om met hun de aangifte te doen ik wens je succes

Reageer