Skip to main content

Hee, ik ben een meisje van 14 en ik wilt heel graag een speeltje om te masturberen

ik weet al wel hoe ik het onopvallend wilt doen met bestellen maar ik durf het niet te kopen omdat ik bang ben dat m’n ouders het gaan vinden

dus hebben jullie goede ideeen om het speeltje te verstoppen?

alvast bedankt!!

Heehee,

Uhm ja… dat is een goede. Wat zijn plekken waar je ouders nooit zouden kijken, maar waar jij wel gewoon bij kunt. Een bepaald deel van je kast? Achter een aantal boeken ofzo, die niet gelezen worden? Misschien ergens in een doos in een lade die nooit wordt gebruikt? Heb je ergens gewoon decoratieve doosjes staan ofzo waar niemand in kijkt. Of ja ergens in een paar sokken, maar dat is wel iets meer risky. 

Ik weet het niet. Maar je ouders onderzoeken je kamer toch niet? Dus als je het ergens legt waar het niet te zien is en waar ze eigenlijk nooit bij hoeven, dan denk ik dat je er wel mee wegkomt. Maar zorg er iig voor dat het in een zakje of doosje zit, zodat het niet gelijk te zien is.

-Yodema 


Verstop het ergens waar ze eigenlijk nooit kijken. Denk aan iets wat al lang op dezelfde plek staat


Doorzoeken ze je kamer?  Zijn er plekken waar ze niet komen?   Wie ruimt je kamer op en maakt er schoon?
Wie doet de was en doet het in je kast?

Misschien in schoenen die in je kast staan (de goede maat, geen oude te kleine die je moeder gaat weggooien).

Achter een schoolboek? De meeste ouders halen toch niet je schoolboeken uit je kast denk ik.

Oude drinkfles, niet doorzichtig, met een grote opening?   Bij ons hebben we drinkflessen die we ooit gekocht hebben maar nu niet meer gebruiken, en nog steeds bewaren.


@Yodema 

 

Okeee heel erg bedankt!!

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


In je kussen. Tenzij je ouders je bed opmaken


Reageer