Skip to main content
Vraag

hulp nodig voor sex (meiden liefst)

• 2 januari 2025
  • 7 reacties
  • 1428 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 35 reacties

Ik heb een vriendin sinds kort en ze is perfect zowel binnen als buiten, we hebben ook regelmatig sex maar ze vind me penis te groot terwijl mijn penis helemaal niet zo groot is denk ik (16.6)cm en 3 vingers dik ze is ook wel strak. Ik doet wel natuurlijk heel rustig als we het doen

1wat kan ik doen voor betere sex?

2ken je posities dat kunnen helpen?

3ooit al sex gehad waar de penis te groot is?

4wat zou jij doen als jij een te grote penis vriendje hebt?

5.vind jij mijn penis te groot of te dik?

6welke penis vind jij te groot 

7liever te groot of te klein

8 ik voel me best onzeker dat ze niet geniet wat moet ik doen en ligt dit aan mij wqnt mijn ex had niet echt last buiten soms is een klein beetje?

9zou jij in de plaats van mijn vriendin vreemdgaan als dit gebeurt met je vriendje wrm

Dank je voor je hulp heb jij nog vragen of tips

Btw als ik haar oraal bevredigen of vinger komt ze wel heel hard soms wel squirtend dus dat lukt gelukkig

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
  • 2 januari 2025
J16 schreef:

Ik heb een vriendin sinds kort en ze is perfect zowel binnen als buiten, we hebben ook regelmatig sex maar ze vind me penis te groot terwijl mijn penis helemaal niet zo groot is denk ik (16.6)cm en 3 vingers dik ze is ook wel strak. Ik doet wel natuurlijk heel rustig als we het doen

1wat kan ik doen voor betere sex? voorspel helpt misschien is ze niet genoeg ontspannen en is ze daarom zo strak  als je ervoor zorgt dat ze helemaal ontspannen is gaat het waarschijnlijk al beter en blijf praten met elkaar vraag haar of het pijn doet en of je door kan gaan 

2ken je posities dat kunnen helpen? cowgirl zou misschien iets zijn mijn vriend heeft ook best wel en grote en hier bij heeft in jou geval zij de controle dus ze kan niet over haar eigen grens gaan

3ooit al sex gehad waar de penis te groot is? ja mijn vriend heeft een beste 

4wat zou jij doen als jij een te grote penis vriendje hebt? mijn vriend heeft een beste maar ik heb daar geen last van ik vind het juist wel prettig 

5.vind jij mijn penis te groot of te dik?  voor mij niet maar dat is omdat ik er aan gewend ben 

6welke penis vind jij te groot  als hij groter is dan 22cm 

7liever te groot of te klein te groot 

8 ik voel me best onzeker dat ze niet geniet wat moet ik doen en ligt dit aan mij wqnt mijn ex had niet echt last buiten soms is een klein beetje? nee het ligt niet aan jou hoor 

9zou jij in de plaats van mijn vriendin vreemdgaan als dit gebeurt met je vriendje wrm nee tuurlijk niet dan ben je met elkaar dan vind ik dat je het ook moet doen met elkaar 

Dank je voor je hulp heb jij nog vragen of tips nee niet echt 

Btw als ik haar oraal bevredigen of vinger komt ze wel heel hard soms wel squirtend dus dat lukt gelukkig fijn 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 4 januari 2025

1wat kan ik doen voor betere sex? vraag gewoon wat zij fijn vind en doe dat maar je mag van haar ook best verwachten dat zij ook doet wat jij fijn vind.

2ken je posities dat kunnen helpen? waar in zij niet hoeft te buigen bijv zij op der rig en jij der dicht boven op ik ook lekker intiem 

3ooit al sex gehad waar de penis te groot is? nee

4wat zou jij doen als jij een te grote penis vriendje hebt? ik zou het gwn met hem der over hebben 

5.vind jij mijn penis te groot of te dik? hij is wel groot maar ik vind hem personlijk niet te groot

6welke penis vind jij te groot  20 is wel echt max

7liever te groot of te klein groot

8 ik voel me best onzeker dat ze niet geniet wat moet ik doen en ligt dit aan mij wqnt mijn ex had niet echt last buiten soms is een klein beetje?  jij kan der niks aan doen maar je kan wel zorgen sat ze zich fijner voelt. ga bijv langzamer en voorzichtig

9zou jij in de plaats van mijn vriendin vreemdgaan als dit gebeurt met je vriendje wrm ik zou nooit vreemnd gaan en als jij je zorgen maakt dat je vriendin dit wel doet doordat ze de sex niet fijn vind zou ik der over praten met haar

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 155 reacties
  • 11 januari 2025

1wat kan ik doen voor betere sex? Beter voorspel dat ze meer nat is

2ken je posities dat kunnen helpen? Niet snel gaan

3ooit al sex gehad waar de penis te groot is?ja mijn vriendje 

4wat zou jij doen als jij een te grote penis vriendje hebt? Samen over praten 

5.vind jij mijn penis te groot of te dik?nee 

7liever te groot of te klein niet te klein

8 ik voel me best onzeker dat ze niet geniet wat moet ik doen en ligt dit aan mij wqnt mijn ex had niet echt last buiten soms is een klein beetje?dat hoeft niet

9zou jij in de plaats van mijn vriendin vreemdgaan als dit gebeurt met je vriendje  nee

Dank je voor je hulp heb jij nog vragen of tips ik vind best geil als vriendje begind  tezuigen aan mijn borsten 

Btw als ik haar oraal bevredigen of vinger komt ze wel heel hard soms wel squirtend dus dat lukt gelukkig

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 8 reacties
  • 14 januari 2025
J16 schreef:

1wat kan ik doen voor betere sex? Haar goed nat maken voor de sex

2ken je posities dat kunnen helpen? Nee

3ooit al sex gehad waar de penis te groot is? Ja

4wat zou jij doen als jij een te grote penis vriendje hebt? Praten 

5.vind jij mijn penis te groot of te dik? Nee

6welke penis vind jij te groot 22cm 

7liever te groot of te klein beide niet 

8 ik voel me best onzeker dat ze niet geniet wat moet ik doen en ligt dit aan mij wqnt mijn ex had niet echt last buiten soms is een klein beetje? Hoeft niet onzeker te zijn 

9zou jij in de plaats van mijn vriendin vreemdgaan als dit gebeurt met je vriendje wrm nee

Dank je voor je hulp heb jij nog vragen of tips

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
  • 18 januari 2025

1wat kan ik doen voor betere sex? je kan als ze te strak is voorstellen om glijmiddel te gebruiken maar verder gewoon rustig aan en comfortabel met elkaar zijn.

2ken je posities dat kunnen helpen?nee sorry

3ooit al sex gehad waar de penis te groot is? ja en dat heb ik toen gezegt en toen hebben we het gewoon nog een keer geprobeerd en toen ging het al beter

4wat zou jij doen als jij een te grote penis vriendje hebt?als het pijn doet om niet gaat gewoon aangeven. maar ik zou niet willen dat mijn vriendje denkt dat hij iets niet goed doet

5.vind jij mijn penis te groot of te dik? nee je hoeft je nergens voor te schamen en op dit forum zijn er jongens met nog grotere(dat is wat ze zeggen)

6welke penis vind jij te groot weet ik niet zo goed want als ik me er goed bij voel dan kan ik meer hebben dan als ik het niet meer fijn vindt

7liever te groot of te klein ik vind het opwindend als een penis te groot is maar dat verschilt

8 ik voel me best onzeker dat ze niet geniet wat moet ik doen en ligt dit aan mij want mijn ex had niet echt last buiten soms is een klein beetje?jij hoeft je niet slecht te voelen en als je je echt slecht boelt ga dan met haar praten. maar jij bent wie je bent en je kan er geen stuk vanaf zagen dus vraag of je het fijner voor haar kan maken op een manier en anders moet je het rustig nog een keer proberen.

9zou jij in de plaats van mijn vriendin vreemdgaan als dit gebeurt met je vriendje wrm nee ik zou als ik haar was gaan praten en als ik je echt leuk vind dan zou het me niet uitmaken. dan zou ik het nog een keer proberen en er anders blij mee zijn dat ik je had als vriendje en dat ik me wel begrijpt.

Dank je voor je hulp heb jij nog vragen of tips een tip. je klink alsof je er heel erg mee zit. als je erover gaat praten dan lucht dat op en als ze je leuk vind hoort het haar niet al te veel uit te maken.

Btw als ik haar oraal bevredigen of vinger komt ze wel heel hard soms wel squirtend dus dat lukt gelukkig dat is fijn.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 4 maart 2025

Hey, misschien kwa posities zijn doggy of dat ze met haar rug ligt en benen omhooggevallen want dan kun je zelf bepalen hoe ver je in haat gaat en tja het er gw over hebben met haar

Forum|alt.badge.img

1wat kan ik doen voor betere sex?  

• Doen wat zij fijn vindt en langzaam nieuwe dingetjes doen

2ken je posities dat kunnen helpen?

• Ik zou aan het begin een standje doen waarbij je elkaar kunt aankijken, of een spiegel neerzet. Dat voelt voor de eerste keer net wat vertrouwder. Sommige meiden vinden het ook fijn voor de eerste keer om te zien wat er gebeurt, dat ze zegmaar de lul in de vagina zien glijden.

3ooit al sex gehad waar de penis te groot is?

• Zelf heb ik geen seks gehad, maar ik denk als je een vriendin hebt dat zij liever wil dat hij heel groot, is dan echt zo’n kleuter piemeltje

4wat zou jij doen als jij een te grote penis vriendje hebt?

• Neuken

5.vind jij mijn penis te groot of te dik?

• Ik denk dat het gewoon een goede is

• Ik denk zodra je slap op 20 à 25 cm zit, dat je wel een grote hebt

7liever te groot of te klein

• Te groot

8 ik voel me best onzeker dat ze niet geniet wat moet ik doen en ligt dit aan mij wqnt mijn ex had niet echt last buiten soms is een klein beetje?

• Ik zou gewoon doen wat voor jou en voor je vriendin prettig voelt

9zou jij in de plaats van mijn vriendin vreemdgaan als dit gebeurt met je vriendje wrm

• Nee, ik vind dat als je een vriendin/vriend hebt dat je dat  gewoon moet zeggen, zodat de kans dat je vreemd gaat kleiner wordt.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen