Skip to main content

Ben een jongen van 13 bijna 14, en sinds ik klaar kan komen wat ik van een vriend geleerd heb op de naaktcamping ruk ik best wel veel, heb gauw een stijve die ik alleen slap krijg als ik ruk en klaar kom, maar nú begin ík bezorgd te worden of ik wel genoeg sperma over hou als ik straks met mijn toekomstige vriendin kinderen hebben wil. 

Hey @Yael , maak je maar geen zorgen. Je ballen maken duizenden sperma cellen aan per seconden. Dus iedere dag krijg je nieuw zaad. Het is dus niet zomaar opeens op. Ja als je straks kinderen wil heb je gewoon zaad hoor.


Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Je lichaam maakt vanzelf nieuw sperma aan.


Maak je geen zorgen hoor. Je ballen maken gewoon sperma opnieuw aan

Groetjes mij @Anoniemxv 


Natuurlijk wel, dat zal niet echt snel opraken. Elke dag komt er weer nieuw sperma bij.


geen zorgen, een jongen/man maakt elke dag weer een heleboel nieuwe zaadcellen in zijn ballen, dus een grote productie die blijft duren. 

een meisje word geboren met alle eicellen (een miljoen) en er worden er nooit nieuwe meer gemaakt. Elke maand gaan daar zowat 1000 van dood en worden afgevoerd (tijdens ongesteld, weetjewel) 

 

 


Ben een jongen van 13 bijna 14, en sinds ik klaar kan komen wat ik van een vriend geleerd heb op de naaktcamping ruk ik best wel veel, heb gauw een stijve die ik alleen slap krijg als ik ruk en klaar kom, maar nú begin ík bezorgd te worden of ik wel genoeg sperma over hou als ik straks met mijn toekomstige vriendin kinderen hebben wil. 


Maak je geen zorgen, Ik heb wel eens bij een lange vrijpartij dat mijn sperma op is omdat ik meerdere keren klaarkom. Maar je zaadballen & Prostaat maken binnen 48 uur gewoon weer nieuw Sperma en vocht aan.


Maak je geen zorgen jongen😜🍌💦💦💦💪

Een medische website schreef:

Als een man vanaf de puberteit gedurende 39 jaar (tussen 11 jaar en 50) dagelijks ejaculeert, produceert hij ongeveer 71.175 ml sperma. Tussen de leeftijd van 50 en 70 voegt hij daar nog eens 10.400 ml aan toe. Dit betekent dat een man gedurende zijn viriele leven waarschijnlijk ongeveer 81.575 ml, oftewel zo’n 81,5 liter sperma produceert. Dat is genoeg om een kleine badkuip te vullen. Een zaadlozing is tussen 2 en 8 ml gemiddelde .Een theelepel of eetlepel sommige een soeplepel .

Is dat veel? Wij komen er niet uit. Wat we wel beseffen: het overgrote deel van de inhoud van deze badkuip blijft ongebruikt. Gezien de huidige overbevolking op aarde, is dat maar goed ook.

 


Reageer