Vraag

Homo of niet hele verhaal

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 661 Bekeken

Badge

Dit is mijn hele struggle dus het is een beetje lang.

oke,

ik was een jongen van 13 (nu 14,5) en ik was altijd gelukkig ik was gewoon dacht ik op meisjes en er was niks aan de hand. Ik zat in de 2e en ik moest rennen voor de tram ik had pijn in mijn been en ik moest alsnog rennen. Ik had het gehaald en toen ging ik zitten met een vriend van me. Toen ik 20 seconde zat ofz kreeg ik het gevoel dat er een beetje plas uit me lul kwam in de tram, toen ik ging kijken thuis was er niks. 2 dagen later had ik opeens een rare tinteling noemde ik het eerst of een soort trekking bij mijn penis. Het is een soort van golf van het randje van mijn eikel naar het topje. Ik zat toen in de klas ik keek naar de kont van de lerares en ik dacht: “Ha, de puberteit is eindelijk beginnen”. Toen ik die avond een lul voorbij zag komen Gwn een meme ofz kreeg ik die niet tintel weer. Ik schrok ik dacht ben ik homo of niet wat ben ik maar het was niet gelijk zo erg. Zo heb ik dus 1 jaar lang geleefd met oplossingen vinden, verklaringen, en alles erop en eraan. En het probleem is ik weet mijn geaardheid niet meer. Ik krijg geen stijve maar die tintel bij mannen en bij vrouwen niet maar ik wil geen seks met mannen maar wel met vrouwen. Daarbij heb ik ook autisme dus dat helpt niet erg mee. Ik zit ook op een kluster 4 school waardoor er dus geen vrouwen in mijn klas zitten en bijna ook niet op mijn school. Dus ik kan er niet echt achter komen. Ik heb het ook nog niemand vertelt, ik wil het aan mijn moeder vertellen en ik weet niet hoe. Ik ben niet bang dat mijn omgeving slecht reageert, ik wil gewoon niet homo zijn. Ik weet ook niet of ik het ben want ik ben nog nooit op mannen verliefd geweest alleen op meisjes maar toen was ik 4 en die meiden 10 en 12. Ik weet het echt niet meer ik moet bijna elke avond huilen en ik weet niet wat ik moet of wil doen. Mijn vragen zijn:

wat denken jullie dat is is?

weten jullie of dit weer overgaat?

is het gewoon de puberteit?

wat DENKEN jullie aan de hand van dit verhaal ben ik gay bi of hetero?

 

please help,

anoniem.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi, aan gezien je alleen verliefd bent geweest op meisjes en niet op jongens denk ik dat je niet per se homo bent. Verder zou ik je er niet veel van aantrekken als je verliefd bent, dan is het natuurlijk fijn om te weten op wie je valt. Maar als je verliefd ben dan gebeurt dat vanzelf en dan kom je er wel achter. Verliefd wordt je of niet, dus ik zou gewoon afwachten. Verder lijkt dat tinteltje me ook iets wat gebeurt om dat je er heel bewust op gaat letten.
Hoop dat je snel over je depressie heen komt!

Heyy

Ik denk ik jouw geval dat je moet wachten met oordelen tot je verliefd wordt. Het kan prima zijn dat je seksuele opwinding voelt voor mannen/jongens en vrouwen/meiden. Vooral in de puberteit is dit heel normaal. Je ontdekt je geaardheid wel als je verliefd wordt. Er hoeft geen haast bij, dat soort dingen moet je lekker op je gemakje uitzoeken. Het beste wat je kunt doen is denk ik gwn afwachten tot je verliefd wordt.

Badge

Hey! Ik denk dat je misschien gewoon bi bent

Badge

Dank jullie 

Reageer