Vraag

Homo of niet

  • 14 January 2021
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

Badge

Ik dacht altijd dat ik hetero was maar k weet het niet zeker meer. Ik ben 14 en soms denk ik opeens aan jongens heel even en krijg ik een soort van tinteling door mijn penis. Ik ben dus bang dat ik gay ben. Ik ben vroeger wel gewoon verliefd geweest op meisjes maar ik weet het niet meer zeker. Denken jullie dat ik gay ben of iets anders of dat dit gewoon een fase is


5 reacties

Dit kan natuurlijk gewoon een fase zijn, maar je kan ook echt homo zijn, al is die kans klein al je vroeger al verliefd bent geweest op meisjes, je kan ook bi zijn. Dan val je op meisjes en jongens.

 

groetjes,

mij

Reputatie 1
Badge

Hoi! Ik snap dat het lastig is om te bedenken op wie je valt,  als je het niet zeker weet zou ik zeket niet uit  de kast komen voor je ouders tenzij je dat wilt. Het kan altijd zijn dat je homo bent maar het is niet je persoonlijkheid, ik denk dat je moet afwachten tot je het zeker weet (bijv als je echt in aanraking komt met een jongen waar je verliefd op word) gewoon lekker afwachten zou ik zeggen!!

je bent gwn bi bro niks mis mee jwz stay high as fuck, vriendelijke groetjes Master Yoda

Badge

veel mensen hebben last van een fase dat is normaal ik voel me sinds kort ook aangetrokke tot een bepaald soort meiden en heb kans dat ik bisexueel ben aangezien dat je vroeger een meisje leuk vond heb je veel kans dat je bi bent waarschijnlijk geen homo maar het is mogelijk..

Badge +1

Ik heb dit zelf ook. ik vind jongens van uiterlijk wel aantrekkelijk enz maar zou er geen relatie mee kunnen starten ofz. ik denk zelf dat het ook gwn een fase is 

Reageer