Vraag

homo gedachtes maar ben hetero

  • 30 May 2020
  • 9 reacties
  • 359 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben 13 jaar en ik krijg best vaak homo gedachtes bijvoorbeeld dat ik homo grapjes ga maken in mijn gedachten over mijzelf maar ik ben 1000% hetero. Hoort dat in je puberteit en voor de hetero jongens onder ons hebben jullie dat ook gehad toen jullie 13 waren?


9 reacties

Denk dat het gewoon bij de pubertijd hoort (zelf weet ik nog niet of ik hetro of bi ben maar zelf denk ik hetro ben trouwens 15)

Reputatie 2
Badge

Hoihoi, het is hartstikke normaal om dat soort gedachtes te hebben, en vooral in de pubertijd. Het is echt niet erg om daar aan te denken, en zeker niet iets om je voor te schamen. 

 

Denk dat het gewoon bij de pubertijd hoort (zelf weet ik nog niet of ik hetro of bi ben maar zelf denk ik hetro ben trouwens 15)

Dat denk ik ook heb je wel eens geexperimenteerd

Hoi allemaal ik ben 13 jaar en ik krijg best vaak homo gedachtes bijvoorbeeld dat ik homo grapjes ga maken in mijn gedachten over mijzelf maar ik ben 1000% hetero. Hoort dat in je puberteit en voor de hetero jongens onder ons hebben jullie dat ook gehad toen jullie 13 waren?

Ben je nog actief op dit forum

Reputatie 1
Badge

Denk dat het gewoon bij de pubertijd hoort (zelf weet ik nog niet of ik hetro of bi ben maar zelf denk ik hetro ben trouwens 15)

Heb dit ook :) en ook 15

Haha Lol.

Bedankt voor de rea

Nog iemand?

Ik weet niet precies wat die gedachtes inhouden maar zoiezo is het vrij normaal en zoiezo maakt het ook niet veel uit. Je bent 13, het lijkt me dat je op dit moment gewoon achter heel veel verschillende dingen komt en alles, iedereen ook, heel erg interessant vindt. Laat jezelf gewoon lekker los, doe waar je zin in hebt, denk waarover je hersenen willen denken, en misschien kom je wel tot nieuwe inzichten 

Reageer