Vraag

homo, en toch anders

  • 20 October 2023
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Badge

zijn er meer jongens die homo zijn die het idee hebben dat ze anders zijn dan hoe er gedacht wordt dat homos tegenwoordig zijn?? ik ben 15 en ik ben nog niet uit de kast en wil graag weten of er meer jongens zijn die hier last van hebben


3 reacties

Badge

Ja ik heb er ook last van ik ben ook 15 maar hoe je het omschrijft  vindt ik jou aantrekkelijke 

 

Badge

jammer dat we niet in contact kunnen komen dan

Badge

Heyyy!

 

Aller eerst, het is prima als jullie elkaar helpen en praten over gevoelens en wat dan ook. Let wel op de forum regels, al zouden jullie elkaar zien zitten contactgegevens uitdelen is ten strengste verboden. En dat is ook voor je eigen veiligheid!

 

Ten tweede, ik ben zelf ook in zo'n conflict geweest. Uit veel van die online testen blijkt dan dat ik homo ben. Ik ben van mening dat dat ook kan komen omdat je zelf al in je hoofd hebt dat je dat ook echt bent.

Ik ben er achtergekomen dat ik gewoon hetro ben. Maar ik het ook wel lachen vind om met een maatje van me af te trekken. Of elkaars lul te zien. Deels om gwn te kloten. Maar ook om het minder ongemakkelijk te maken voor mezelf om bijv in de sportschool te douche.

 

En ik zelf ben Christelijk dus ik heb een mening over jonge-jonge en meisje-meisje. Dit betekend niet dat ik haat heb naar zulke mensen. Sterker nog ik heb vrienden die zich anders voelen dan hetro en dat is helemaal oké! Het is vooral belangrijk dat je trots bent op jezelf. En dat blij bent met wie je bent. Iedereen is uniek jij ook!!

 

Ala je nog vragen hebt lees ik dat wel ☺️.

-JustHelping 😏

Reageer