Vraag

hoi ik ben 12 en wil leren vingeren willen julie mij tips geven

  • 5 May 2024
  • 5 reacties
  • 299 Bekeken

ik ben 12 en wil leren vingeren 

mik heb dit nog maar een paar keer geprobeerd en het ging niet zo goed willen jullie wat tips geven 

 

xxx anoniempje


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Kijk op de site www.sense.info.nl. daar kan je alles vinden over seks, dus ook over vingeren

Badge

Ik ben 14 en ik wil je wel helpen. 

Ik speel piano dus ik heb snelle vingers

Hmu

Reputatie 3
Badge +1

Zorg dat je nat bent, anders kan je speeksel gebruiken, of kijk naar/denk aan iets wat je geil maakt

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Kijk eens op https://sense.info/hoe-werkt-vimgeren./

En je kunt altijd verder op de website kijken https://sense.info./

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 1
Badge

hey!

ik ben ook een meisje van 12 en ik ben een paar maanden geleden begonnen met masturberen, ik doe het zo:

je gaat op je rug liggen met je hoofd op een paar kussen zodat je jezelf goed kan zien. Ik begin met onderbroek aan en gwn een beetje strelen/wrijven over je clitoris en je hele poes. ik druk altijd best hard op me clitoris en dan ga ik harder ademen. dan doe je je onderbroek uit en wrijf je over je hele poes, je kijkt en beetje naar jezelf en blijft doorgaan met wrijven. Als ik een beetje nat ben ga ik met mijn vingers aan het begin van het “gat” en voel ik een beetje rond. soms gebruik ik een beetje speeksel, dat doe je dan op je hand en verdeelt het over je poes. dan ga ik langzaam met één vinger naar binnen en voel ik een beetje hoe het daarbinnen is. Dan ga ik een beetje op en neer en je kan iets sneller gaan of juist langzamer, dat moet je zelf een beetje uitvinden wat je lekker vind. zelf ben ik nog niet klaargekomen maar misschien kan jij het makkelijker. je blijft doorgaan en dan komt het denk ik wel.

wat ik ook soms doe is schuren op een stevig kussen of met mn hand op mijn poes drukken en een beetje heen en weer gaan, dit voelt ook lekker.

zorg wel dat je voordat je dit alles doet je handen gewassen zijn en je een beetje geil bent.

hoop dat dit helpt, groetjesss

 

 

Reageer