Vraag

Hoeveelheid sperma

  • 28 December 2022
  • 10 reacties
  • 397 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey hey.

Jongens, als jullie klaarkomen hoeveel komt er bij jullie dan uit? Zijn het dan stralen of druppels?

 

Ik spuit meestal 3 stralen en paar druppels, is wel verschillend per keer als ik kom. 

 

 

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Meestal tussen de 4 en 6 stralen. Ligt er aan hoe opgewonden ik ben en hoe lang ik gerukt heb.

Reputatie 5
Badge +4

Meestal tussen de 4 en 6 stralen. Ligt er aan hoe opgewonden ik ben en hoe lang ik gerukt heb.

Behoorlijk veel wel 😊

Reputatie 7
Badge +17

De hoeveelheid sperma per straal zeg maar is ook niet altijd hetzelfde. Als ik langer gerukt heb komt er echt ziek veel meer uit dan na 10 minuten.

Reputatie 5
Badge +4

De hoeveelheid sperma per straal zeg maar is ook niet altijd hetzelfde. Als ik langer gerukt heb komt er echt ziek veel meer uit dan na 10 minuten.

Ja dat is bij mij ook idd, ik vind zelf dat ik voor mijn leeftijd al wel veel heb. 

Reputatie 7
Badge +17

Best wel, en het wordt nog wel wat meer als je wat ouder bent.

Reputatie 5
Badge +4

Best wel, en het wordt nog wel wat meer als je wat ouder bent.

Dat is wel cool, kwam ook al vroeg in de puberteit voor een jongen 

Even nieuwsgierig naar de jongens. Voel je zoiets ineens of voel je al een tijdje aankomen dat je sperma komt en hoe lang voel je dat ? Trekt het gevoel bijv ook door je knieën? Of mag ik dat hier niet vragen? 

Sjammetje xxxx

Reputatie 5
Badge +4

Even nieuwsgierig naar de jongens. Voel je zoiets ineens of voel je al een tijdje aankomen dat je sperma komt en hoe lang voel je dat ? Of mag ik dat hier niet vragen? 

Sjammetje xxxx

Als ik begin met aftrekken merk ik het nog niet, maar na een tijdje en dat is bij iedereen verschillend hoelang het duurt word het allemaal heel erg gevoelig en kun je eigenlijk niet meer stoppen en dan spuit het er uit. 

Reputatie 7
Badge +17

@Sjammetjedat gevoel begint bij mij in mn onderbuik en trekt dan langzaam omhoog door mn pik. Hoe lang dat duurt ligt er aan hoe opgewonden ik al ben. Als je dan lang genoeg doorgaat kun je het niet meer tegenhouden en kom je klaar.

Ik voel het ook diep van binnen in mijn onderbuik. Mijn piemel word dan super gevoelig en een paar aanrakingen kunnen genoeg zijn om klaar te komen. Maar de kunst is om het langer vol te houden en dat doe ik door steeds net op tijd te stoppen als ik voel dat ik ga klaarkomen. Het bouwt dan steeds verder op tot een explosief gevoel en dan voel ik de seksuele spanning door mijn hele lichaam als een warme gloed die golft. Zo lang ik niet klaar kom word dit gevoel alleen maar lekkerder en lekkerder. Als ik dan klaar kom komt er een mega orgasme en ben ik even bijna van de wereld gewoon als het mijn eerste orgasme is na dagen niet te hebben gerukt. Dat is al helemaal zo als ik klaar kom door alleen mijn prostaat te masseeren dan is het echt een explosie gewoon. 

De kunst is om niet klaar te komen en heel lang door te blijven gaan. Kun je het niet goed tegen houden? Denk Dan even aan iets vervelends of saai iets als je denkt dat je anders gaat spuiten of probeer je spieren aan te spannen waarmee je ook je laatste plas eruit durwt. 

Reageer