Vraag

hoeveel jongens hebben jullie gepijpt?


Hoeveel jongens hebben jullie tot nu toe gepijpt, en hebben jullie er spijt van?


11 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Yooo, bedoel je als jongen of als meisje?

Reputatie 7
Badge +17

1, en nee, daar heb ik helemaal geen spijt van.

Yooo, bedoel je als jongen of als meisje?

Allebei eigenlijk, was een algemene vraag

Badge

2 en zeker heb ik geen spijt van 

 

Reputatie 4
Badge +3

Yooo, bedoel je als jongen of als meisje?

Allebei eigenlijk, was een algemene vraag

Aaaaah okay,

 

uhhhh ik denk 1 iemand en ik heb er zeker geen spijt van 

Ik heb drie jongens gepijpt En waarom zou ik spijt hebben Aan de piemel zat een lekker jongen En dan mee ik met plezier een piemel in mijn mond

Reputatie 7
Badge +14

hoi @K_anoniemm,

Hoeveel jongens hebben jullie tot nu toe gepijpt, en hebben jullie er spijt van?

 

uhm, nou daar vraag je me wat. Ik weet het zelf niet eens precies….. er is zoveel gebeurd de laatste paar jaar.

Even rekenen...3 jongens van mijn school, waarvan 2 uit mijn klas, dan 3 FWB's, das 6 en mijn ‘oude’ buurjongen is 7, dan op vakantie vorig jaar 2, is samen 9 en dan vorig jaar liep het ‘een beetje uit de hand’ toen ik met een groepje jongens ging skinny dippen...ik weet niet of het er 5 of 7 waren (mama was kort daarvoor overleden en ik had voor het eerst (en tot nu toe enige keer) alcohol op, dus ik was er niet helemaal bij) en dan van de week nog een jongen, dus totaal is het, denk ik 15 of 17….oei best veel, maar op het moment voelde het goed en ik heb ook niet echt spijt, maar misschien moet ik er toch nog …....nou ja, ik weet het eigenlijk niet wat ik moet doen en of ik het in de toekomst anders moet doen….oh, ik herinner me nog een andere jongen...ik denk sws wel minder dan 20 en ik ben ook door hen gepijpt, maar niet elke keer klaar gekomen, iig niet bij allemaal van dat groepje

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +9

Geen een, ben 15💀

Reputatie 7
Badge +5

Heb met 4 jongens gepijpt (niet tegelijk) en heb er geen spijt van gebeurd nog regelmatig 

Reputatie 1
Badge

Nul

Nog nooit gedaan, en zou dit zelf ook nooit zomaar doen bij iemand. Ik zou dit alleen doen als ik al een hele tijd een relatie heb en mezelf heel erg op mijn gemak voel en we het allebei willen. 

Reageer