Vraag

hoevaak aftrekken is goed

  • 8 October 2023
  • 7 reacties
  • 520 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen hoe vaak aftrekken per dag is goed voor je en bij mij komt er geen sperma na het aftrekken is dat normaal 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, het is logisch dat er geen sperma komt na het aftrekken, want je lichaam moet dat aanmaken.

Ik zou het laten bij 1x per dag, maar zelf doe ik het zo min mogelijk. Volgens mijn eigen onderzoek op het internet is het niet ongezond om te masturberen,  maar extreem vaak als 5x per dag ofzo is denk ik niet goed. 
 
Door simpel aan google die vraag aan google te stellen, stellen ze voor dat je het houdt bij 20x per maand. Maar ik zou vooral zeggen om dat zelf te onderzoeken.

Hoop dat dit helpt en groetjes!

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniempje123,

Ik doe zelf gewoon 1x per dag. Je moet het niet te vaak doen (3x per dag ofzo). Als er geen sperma uitkomt,  dan doe je het denk ik te vaak.

Groetjes, @Monkeyboy08 

Reputatie 1
Badge

@Monkeyboy08  ik doe het ook maar 1x per week maar ik was gwoon benieuwd hoe vaak jullie dit doen 

Groetjes @Anoniempje123 

Badge

Hoi,

ik trek mij soms ook 2 of 3 keer per dag af en dan komt er bij mij ook geen zaad meer uit mijn piemel maar ik heb dan wel telkens dat lekkere gevoel van klaar komen.

Ik denk dat het geen kwaad kan om veel af te trekken. Je ballen zijn dan uiteindelijk gewoon leeg maar is niet erg denk ik hoor.

Badge

3 keer per dag

Reputatie 6

1x per 2 weken, anders 1x per week vgm

Reputatie 7
Badge +17

In principe zo vaak als je wilt. Zolang je er maar geen last van gaat hebben in het dagelijks leven.

@VragenVragen 1x per week of 1x per 2 weken is voor mij echt veel te weinig😂 Maar als jij daar genoeg aan hebt is dat dus voor jou goed.

 

Reageer