Vraag

hoe zorg je ervoor dat een meisje haar schoenen en sokken uit trekt ?

  • 6 December 2019
  • 18 reacties
  • 4382 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

ik heb een voet fetish maar dan komt er een leuk meisje op bezoek en dan loopt ze de hele tijd op sokken maar ik vroeg me af heeft iemand een idee hoe ik haar zo ver kan krijgen dat ze haar sokken uit doet


18 reacties

Doe zoals ik en zeg 🤧bah wat ruikt hier zo en als zij zegt ik ruik niet echt iets ga naar haar voeten en zeg denk dat je voeten stinken sorry. Nog geen minuut later is ze op blote voeten om te ruiken 

Ik heb het vermoeden dat zo'n opmerking misschien niet gewaardeerd gaat worden.
Niet iedereen wil horen dat zijn of haar voeten stinken.

Je kunt diegene simpelweg vragen of ze haar sokken uit kan trekken of dat suggereren, maar dit lijkt mij een lastige kwestie.
Het is niet vreemd om geen sokken te dragen, maar iemand dat vragen is iets anders.
Maar goed, hopelijk lukt het jou wel.

Heyo,

Het zeggen dat iemand zijn voeten stinkt is denk ik niet de meest slimme idee. Ja misschien trekt ze haar sokken wel uit, maar heel misschien trekt ze juist wel haar schoenen aan. En omdat jij een fetisj hebt op blote voeten. Dan zou het raar zijn als jij haar blote voeten wilt aanraken terwijl je net nog zei dat die stonken.

Ja. Euhm. Je kan water op de grond laten vallen, op haar sokken zodat die nat worden, dan moet ze die sokken wel uit doen. Zoiets? Niemand wilt toch met natte sokken rond lopen.  En jij kan haar voeten zien. 

 

See ya!

Spookyzx. 

 

Reputatie 1
Badge +3

Doe zoals ik en zeg 🤧bah wat ruikt hier zo en als zij zegt ik ruik niet echt iets ga naar haar voeten en zeg denk dat je voeten stinken sorry. Nog geen minuut later is ze op blote voeten om te ruiken 


goed plan kan ik eens proberen

Reputatie 1
Badge +3

Heyo,

Het zeggen dat iemand zijn voeten stinkt is denk ik niet de meest slimme idee. Ja misschien trekt ze haar sokken wel uit, maar heel misschien trekt ze juist wel haar schoenen aan. En omdat jij een fetisj hebt op blote voeten. Dan zou het raar zijn als jij haar blote voeten wilt aanraken terwijl je net nog zei dat die stonken.

Ja. Euhm. Je kan water op de grond laten vallen, op haar sokken zodat die nat worden, dan moet ze die sokken wel uit doen. Zoiets? Niemand wilt toch met natte sokken rond lopen.  En jij kan haar voeten zien. 

 

See ya!

Spookyzx. 

 


ook dit is een goed idee kan ik ook eens uit testen

Reputatie 1
Badge +3

Ik heb het vermoeden dat zo'n opmerking misschien niet gewaardeerd gaat worden.
Niet iedereen wil horen dat zijn of haar voeten stinken.

Je kunt diegene simpelweg vragen of ze haar sokken uit kan trekken of dat suggereren, maar dit lijkt mij een lastige kwestie.
Het is niet vreemd om geen sokken te dragen, maar iemand dat vragen is iets anders.
Maar goed, hopelijk lukt het jou wel.


ja als ik zeg nou wil je even je sokken uittrekken ik heb een voet fetish komt wel heel confronteerend over op mijn leeftijd.

maar het suggeren lijkt me wel wat heb je een idee hoe ik dat moet doen ??

Vraag het gwn dat waardeerd ze vast

 

Reputatie 1
Badge +3

Vraag het gwn dat waardeerd ze vast

 


dus gewoon vragen he wil je even je sokken uit doen

ik denk dat ze dat juist raar vind

je kan misschien zeggen dat iedereen in huis ze schoenen uit doen voor dat ie naar binnen gaat .dat doen best wel veel mensen

Reputatie 1
Badge +3

je kan misschien zeggen dat iedereen in huis ze schoenen uit doen voor dat ie naar binnen gaat .dat doen best wel veel mensen


ja maar de schoenen zijn niet het probleem die doet ze wel uit maar ze loopt de hele tijd op sokken rond en die doet ze niet uit dat is jammer heb je ook een idee daarvoor

Reputatie 4
Badge +3

Luister gapp. Er zijn hier heel veel dingen maar spooky heeft altijd goeie antwoorden. Ik heb zef ook voetfetish dus ja ik snap je. Het gewoon vragen kan confronterend zijn. Dus doe inderdaad wat spooky zei: water over d’r sokken. Je moet het NIET zeggen daar kan ze zich raar door gaan voelen. En niet zeggen het stinkt hier het zijn je voeten dat is een beetje gek. Hoop dat je hier wat aan hebt! 
 

Als je haar goed kent misschien wel leuk om een kietelgevecht te houden dan zijn haar voeten bloot + je kan haar kietelen 

Reputatie 1
Badge +3

Als je haar goed kent misschien wel leuk om een kietelgevecht te houden dan zijn haar voeten bloot + je kan haar kietelen 

goed idee

 

Reputatie 1
Badge +3

Luister gapp. Er zijn hier heel veel dingen maar spooky heeft altijd goeie antwoorden. Ik heb zef ook voetfetish dus ja ik snap je. Het gewoon vragen kan confronterend zijn. Dus doe inderdaad wat spooky zei: water over d’r sokken. Je moet het NIET zeggen daar kan ze zich raar door gaan voelen. En niet zeggen het stinkt hier het zijn je voeten dat is een beetje gek. Hoop dat je hier wat aan hebt! 
 


oke is goed bedankt voor de tips

 

Badge +2

dus als ze haar schoenen uit heeft en komt in de buurt pak je haar voeten en trekt haar sokken gewoon uit als grapje en dan zeg je dat ze iets mag terug doen dan laat ze jou misschien wel aan haar voeten ruiken

Vertel haar gewoon wat je wilt doen dan weet je gelijk hoe sterk jullie vriendschap is

Maar die tip van eerst zorgen dat ze haar schoenen uittrekt en daarna het water knoeien zal ook wel werken

Badge +1

Hye

 

Misschien kan je ook een voet massage aanbieden, of vragen als ze haar teennagels soms lakt en als ze nu gelakt zijn en vragen als je dat een keer mag zien. Of ga samen eens een keer naar het blote voeten pad! Dan trekt ze haar sokken uit en kan jij genieten! Of ga samen yoga doen, zwemmen, yudo, turnen... dat is allemaal op blote voeten en zo maak je de band ook sterker 

 

Grtjs 

Reageer