Skip to main content

heyy

 

ik heb laatst glijmiddel, een dildo (5cm diameter) en 3 buttplugs in verschillende maten gekocht. De eerste buttplug (rookie) ging gemakkelijk, dus ik dacht: gelijk door naar de 2e (experienced). maar toen ik die erin kreeg deed het echt super veel pijn. ik kon wel janken. hij zat er wel in en ik had naar mijn idee veel glijmiddel gebruikt. maar het voelde niet goed aan dus ik wilde m er gelijk uit hebben. dat deed dus nog 10x meer pijn dan erin. het was alsof je hele anus in de fik stond en was gescheurd. nu vroeg ik me af of jullie tips hebben om te zorgen dat er grotere dingen in je kont kunnen passen. het lijkt me echt geil om met een grote dildo te neuken, alleen ben ik dus niet van plan om die pijn weer te ervaren.

 

Iemand??

 

Kusjes

Onnodige quote verwijderd 


Hoi @Dessel_Rain ik heb ook ooit als verlies van een challenge een butplug in m’n kont moeten doen eerst de kleine daar merkte ik niks van en daarna een middelgrote die ik best wel groot vond ik had ook glijmiddel en ik probeerde het ik kreeg 3 kwart er in maar het dee gewoon te pijn.

nu naar je vraag ik denk dat je gewoon steeds vaker moet oefenen en dat het daarna wel lukt.

 En ik heb ook nog een vraag want wat vind je lekker aan anaal en wat doe je dan want ik heb het wel een geprobeerd met m’n vinger en dus een butplug maar ik vond het niet kut maar ook niet fijn ik hoop dat je hier een antwoord op hebt.


Je moet hem steeds een heel klein stukje verder doen en dan twee terug. Je anus is een spier en die moet je trainen. Net als het oefenen van de split of de spagaat dat doet ook heel veel zeer als je het in 1 keer doet!

Steeds een beetje verder met veel geduld. Het kan soms wel even duren voordat het lukt iets groters erin te krijgen maar als het dan lukt is het ook gelijk super geil omdat je zoals lang hebt geoefend.


Hoi @Dessel_Rain,

 

ik denk dat wat @Anaal talent zegt het beste is.

 

Ik experimenteel zelf al een tijdje met jongens, maar die zijn meestal een paar jaar ouder en sommige hebben gevraagd of ze me mogen neuken. Nou, ik heb geen haast, want ben pas 14, maar ben wel nieuwsgierig.

Eerst kon ik er niet eens een vinger in krijgen, maar ondertussen heb ik met 2 jongens gedaan dat ze mij kunnen vingeren en dat gaat nu best wel goed, maar hun piemels zijn gewoon te dik, vind ik, dus die gaan er voorlopig sws niet in. Eentje wil nu een soort dildo met verschillende grootte kraaltjes erop voor me kopen om te oefenen. Ik weet niet precies hoe dat heet, maar hij gaat me als ik terug van vakantie ben laten zien.

Dan kun je eerst het dunste kraaltje erin doen en langzaam steeds iets verder. Hij zegt dan zit er al wat in en hoef je alleen maar iets dieper voor dikker, dus ja. Ik moet het nog zien of het lukt. Lijkt me ergens wel spannend, maar ik moet eerst beter leren ontspannen zegt ie en altijd veel glijmiddel gebruiken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heb jij er wel al een keertje een piemel in gehad en hoe dik was die en hoe dik was die butplug die je er wel in kreeg?

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Was die laatste vraag voor mij ?

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


Hoi @Vleesstok ,

in eerste instantie bedoelde ik @Dessel_Rain, maar omdat ik nieuwgierig aangelegd ben, mag iedereen en jij dus ook 'm ook beantwoorden, dus als je wilt vertellen zou wel nice zijn. Ben wel benieuwd naar wat andere jongen kunnen hebben, want ik vind een vinger al de moeite, laat staan een piemel

 

Bedankt alvast.

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ik zelf heb ooit een butplug gedaan omdat ik een Challenger verloor het was niet super groot een kleine en een middelgrote de kleien kon nog wel maar de middelste was echt lastig en dee gewoon pijn dus stopte in ik weet niet meer hoe groot die was en ik had ook veel glijd middel gebruikt maar lukte gewoon niet ik heb ooit een vinger gedaan 2 gingen lastig maar ik voelde niet echt iets en ik heb ook een vraag voor @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer hoe zorg je dat je lekker vingert dan want ik probeer het soms maar het voelt nooit lekker ofzo.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


@Vleesstok 

vingeren vind ik met veel glijmiddel altijd heel geil, ik ga altijd met twee vingers naar mijn prostaat toe. en gewoon neukbewegingen maken zegmaar. het is zeker niet als een clitoris of eikel maar toch geeft het wel een chill gevoel. om je prostaat te stimuleren moet je even op internet zoeken 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Zelf doe ik 4 vingers en een voorwerpen van zo'n 3 cm diameter en ben aan het oefenen op een 5cm maar hoe doe ik dat 

 


Ik denk dat je bedoetl 3 cm en niet diameten ( 30 cm! 😅

 

wil niet betweterig gdoen hoor! 
 

sorry voor de typfouten, ik kan ècht niet tupen op zo’n klein schermpje (tel) 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 


@Mij_niet_gezien 

Ja klein foutje hh


Reageer