Skip to main content
Vraag

Hoe zijn jullie je maagdelijkheid kwijt geraakt??

• 14 januari 2025
  • 11 reacties
  • 1596 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen, 15jaar, helaas nog maagd, maar ik vroeg mij af hoe jullie je maagdelijkheid kwijt zijn geraakt??? (zoveel details als toegestaan op 't forum) 

11 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Raar verhaal maar. Mijn ouders gescheiden pa getrouwd met andere vrouw. Stiefma. Me pa was op reis voor zijn werk. Stiefma ging naar haar vriendinnen en ik ging mee. Ik zat daar op toilet en toen in de deur open deed. Waren ze allemaal naakt. Mijn kleren werden uit gedaan. En heb een soort van gang bang gehad... eerst eng achteraf wel leuk...

Katjatja
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 80 reacties
  • 18 januari 2025

Ik ben nog maagd

• 0 reacties
  • 18 januari 2025

Bij mij nie leuk, mijn vriendje van toen heeft mij pijn gedaan die is droog in mij gegaan en mij geslagen enzo het leek ij begin leuk mr dat is de reden waarom we nu niet meer samen zijn

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4183 reacties
  • 19 januari 2025

Mijn eerste keer was met mijn (nu gelukkig ex) vriendin. Beetje het bekende verhaal denk ik. Mochten bij elkaar slapen, dus ja, toen moest het ook gebeuren. Het was wel spannend want m’n ouders waren ook gewoon thuis dus we probeerden zo stil mogelijk te zijn. 😅  Het was op zich wel fijn maar ook teleurstellend want het was best wel snel weer ‘klaar’.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 463 reacties
  • 19 januari 2025

@Meiden13 : wat vreselijk dat dat op zo’n manier gebeurde. Ik hoop dat je sindsdien toch ookbetere ervaringen gehad hebt met seks.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3263 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi. Dat ben ik met je eens ​@Diana ! Zo zou het nooit moeten gaan. 

Bij ons was het de eerste anderhalf jaar gewoon alleen knuffen en zoenen natuurlijk (jong). En ik vond ook dat het aan haar was om aan te geven wat wel en niet, vind ik nog steeds vanzelfsprekend trouwens. En op een gegeven moment wou zij wel eens ietsje meer zien en ervaren. Begon met mij een handje helpen, op haar initiatief dus, en een week ofzo later waren we aan het zoenen op mijn kamer én alleen thuis en toen zei ze iets van " ik wil je voelen", en werd het lief en intiem. Hoewel het natuurlijk niet meteen allemaal goed ging 🤭 ik wist de weg niet en ik was veel te snel 'klaar'. Maar ik heb haar daarna uiteraard ook laten genieten tot een orgasme en het was uiteindelijk heel bijzonder. Persoonlijk vind ik dat het mooiste, als ik merk dat zij het heerlijk heeft door wat ik mag doen bij haar. Nou, dat dus 😊. Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 19 januari 2025
Anoniempjee2009 schreef:

Raar verhaal maar. Mijn ouders gescheiden pa getrouwd met andere vrouw. Stiefma. Me pa was op reis voor zijn werk. Stiefma ging naar haar vriendinnen en ik ging mee. Ik zat daar op toilet en toen in de deur open deed. Waren ze allemaal naakt. Mijn kleren werden uit gedaan. En heb een soort van gang bang gehad... eerst eng achteraf wel leuk...

waarom klinkt dit zo geil😅😭

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4183 reacties
  • 19 januari 2025

@Meiden13 Wat erg. Goed dat jullie iig niet meer bij elkaar zijn.

@Tartan15 Mooi hoe jullie dat aangepakt hebben. Wachten is wel goed op zich. Vooral als je nog jong bent. Ik was net 16 en dat vond ik al jong eigenlijk. 😅 We hadden ook maar net een maandje met elkaar. Maar ja, zo gaat dat soms. Met vriendje duurde het wat langer, ook omdat hij er nog niet aan toe was. Begonnen met ‘een handje helpen’ en na een half jaar ongeveer verder gegaan.   Het  snel ‘klaar’ zijn is normaal de eerste keer (bij mij wel de eerste paar keren🤭). Gelukkig gaat dat vanzelf beter.  Ben het eens met wat je zegt over dat de ander het fijn moet hebben. Dat vind ik ook het mooist.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 463 reacties
  • 20 januari 2025

Bij ons ging het nogal klungelig in het begin en we hadden een paar pogingen nodig voordat het lukte.  We wilden nogal snel seks nadat we verkering kregen, wij zijn niet van het wachten. 

Het was ook voor vriendje de eerste keer dus hij wist er ook niet veel meer van dan ik.  De eerste keer kwam hij al klaar voordat hij in me kwam. De tweede keer kon hij wel een stukje naar binnen maar dan begon het een pijn te doen en stopte hij.  De derde keer kon hij wel zij  hele penis naar binnen brengen en voelde het ook voor mij heel fijn maar het feest was snel voorbij: na een keer of 2 stoten kwam hij al klaar.

Het gebeurde steeds in mijn eigen warme bedje dus was het heel vertrouwd en veilig.  Ik vond het heel mooi en hij was zoo lief en we konden eigenlijk wel lachen om ons gepruts.

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1753 reacties
  • 20 januari 2025

Met een meisje nog nooit. Maar met een jongen wel. Was toen ik 10-11 was en een vriend van mij was bij mij. Weet niet meer exact maar volgensmij zei hij, mag ik het zien, en ja, net vroege beginnende pubers... Hebben we elkaar letterlijk een handje geholpen😅 en toen het gedaan.🫢

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 146 reacties
  • 21 januari 2025

Mijn eerste keer sex was met mn bff. Ik was al lang verliefd op een jongen van een paar klassen hoger. Ik vingerde al een tijdje en was heel erg benieuwd naar sex. Mijn oudere zus had al veel verteld hoe het was enzo. Dus gingen we oefenen met zoenen. Toen wist ik dat ik meer wou proberen en begon ik haar te voelen en daarna ging het vanzelf. 

Met mn ex heb ik hem gewoon gezegd dat ik sex wilde na 3 weken ongveer. Hij wou wel natuurlijk :D

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen