hoe zijn jullie er achter gekomen of je bi bent?

  • 19 February 2023
  • 10 reacties
  • 424 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal,

 

Ik denk sinds een tijdje dat ik bi ben. Hoe dat komt? Door een jongen uit mijn klas. Maar ik heb eerder een vriendin gehad(in groep 8) rn een crush(in de eerste) Ik zit nu in de tweede. Ik fantaseer elke avond dat de jongen in kwestie naast me ligt in bed. Het zijn geen seksuele gedachten, maar meer dat ik hem gwn wil knuffelen en dichtbij hem wil zijn. Denken jullie dat ik bi ben?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Ja, het kan zijn dat je bi bent maar dat hoeft niet. Het beste is gewoon je gevoel volgen en je niet te druk maken om labels.

Ikzelf wist eigenlijk vanaf 12 jaar al wel dat ik meisjes en jongens leuk vond. Het duurde wel even voordat ik dat ook van mezelf accepteerde. Dat gebeurde pas vorig jaar.

Reputatie 1
Badge +1

Heel erg bedankt @tim16

Hoe heb je dan aan jezelf toegegeven dat het zo is?

Reputatie 7
Badge +18

Nou, ik kreeg een enorme crush op een jongen en dan moet je het wel een keer toegeven. 😄 Daarvoor was ik alleen met meisjes bezig eigenlijk en had ik het ‘bi gedeelte’ weggestopt. Maar daar wordt je ook niet echt gelukkig van.

Reputatie 1
Badge +1

Ik denk dat ik dat nu heb @tim16 . Ik verheug me al de hele dag op het moment dat ik hem weer zie. Morgen om half 9😁

Reputatie 7
Badge +18

Leuk toch. Zoals ik al zei, volg je gevoel.

Reputatie 1
Badge +1

Thanks man, ik weet het eigenlijk wel zeker nu.

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben homo maar denk dat ik kan helpen

 

zelf heb ik nooit op meisjes gevallen en wist ik al zeker sinds de 2e dat ik op jongens val en daarvoor nooit intresse gehad 

omdat je zegt dat je alleen wil knuffelen kan het ook zijn dat je a sexueel bent denk ik

Maar het zou goed kunnen ook dat je ex vriendin niet echte liefde was dus ik zou gewoon veel proberen en ook met jongens is ook wel erg leuk hehe

Reputatie 1
Badge +1

@Bramienator

Hey,

Ik weet best zeker dat het bi is geen a of gay ofzo. Ik viel echt wel op die meiden en ook op deze jongen

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoiiii

Ik ben 12 en zit in de eerste. 

Ik denk dus zegmr ook dat sinds een tijdje dat k bi ben.
Ik denk dat je bi bent als je echt gevoelens had voor die meiden EN voor die jongen. Je hoeft natuurlijk geen seksuele verlangens te hebben. Je kan ook gewoon dicht bij iemand willen zijn. Dit veranderd niet dat je een crush hebt. 

Ik heb dit namelijk nu ook bij een meisje denk ik.  Ik vind het fijn als je me een knuffel geeft enzo. Maar ik heb ook een tijd echt een crush gehad op een jongen. 

Het is denk ik vooral je eigen gevoel en ik zou niks overhaasten. Ik hoop dat je eruit komt wat je bent!

xxx

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben demi-bi, maar dat komt gewoon door heel lang gewoon nadenken. Ik dacht eerst dat ik hetero was. Toen dat ik lesbisch was, toen twijfelde ik weer, en uiteindelijk ben ik hierop geëindigd. Maar ik denk dat het nog kan veranderen.

Je moet dus gewoon een beetje afwachten.

 

Liefs,

  1.  

Reageer