Skip to main content
Vraag

hoe ziet jouw piemel er uit (13jaar)

Forum|alt.badge.img+1

Ik vraag me af hoe jouw piemel er uit ziet ik ben gewoon hetero en ben gewoon nieuwschierig.

13 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 25 september 2022
Anonieme_boyy13 schreef:

Ik vraag me af hoe jouw piemel er uit ziet ik ben gewoon hetero en ben gewoon nieuwschierig.

Mag geen foto's sturen hier moet dus in het echt zien haha

Thomashelpt
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 104 reacties
  • 25 september 2022
Anonieme_boyy13 schreef:

als een penis

• 0 reacties
  • 26 september 2022

16/17cm onbesneden en recht

• 1998 reacties
  • 26 september 2022

Helemaal kaal (heb nog geen schaamhaar) ballen zijn ongeveer als een pingpongbal en zitten strak onder m’n piemel. Ben onbesneden en nog een voorhuid van ongeveer 1,5 cm hij is smal en slap altijd met een boogje naar beneden wijkt niet naar links of rechts. Stijf staan ie iets hoger dan recht vooruit en ook met een licht boogje naar beneden, in m’n boxer draag ik hem altijd naar beneden over m’n ballen

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 26 september 2022
Aubien schreef:

Helemaal kaal (heb nog geen schaamhaar) ballen zijn ongeveer als een pingpongbal en zitten strak onder m’n piemel. Ben onbesneden en nog een voorhuid van ongeveer 1,5 cm hij is smal en slap altijd met een boogje naar beneden wijkt niet naar links of rechts. Stijf staan ie iets hoger dan recht vooruit en ook met een licht boogje naar beneden, in m’n boxer draag ik hem altijd naar beneden over m’n ballen

Heyvdaar ben je weer ;) dankje wel en hoe groot is hij

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 26 september 2022
Hotboy08 schreef:
Anonieme_boyy13 schreef:

Mag geen foto's sturen hier moet dus in het echt zien haha

Maar hoe groot is hij en schaamhaar enzovoort... 

Bak
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 66 reacties
  • 27 september 2022

10cm slap en 15.5cm stijf, voorhuid (kan hem helemaal naar achter trekken) en hij buigt een beetje naar links als hij stijf is. ik heb schaamhaar maar scheer het op den duur. mijn ballen hangen trouwens.

• 1998 reacties
  • 27 september 2022
Anonieme_boyy13 schreef:
Aubien schreef:

Slap 8/8,5 stijf 10/10,5 en nog geen sperma 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 27 september 2022
Aubien schreef:
Anonieme_boyy13 schreef:
Aubien schreef:

Slap 8/8,5 stijf 10/10,5 en nog geen sperma 

Mijne is 14cm

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 317 reacties
  • 27 september 2022

Is dit alleen voor als je 13 bent?

Bak
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 66 reacties
  • 28 september 2022
Vleesstok schreef:

Ik heb het ook gewoon gedaan en ben 15

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 28 september 2022
Vleesstok schreef:

Liever wel

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 317 reacties
  • 28 september 2022
Anonieme_boyy13 schreef:
Vleesstok schreef:

Liever wel

Oké isg 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen