Skip to main content

Hallo allemaal, 

ik ben een meisje van 15 en draag luiers voor het bedplassen. Mijn ouders hebben hier geen problemen mee. Maar nu ben ik er dus van overtuigd dat ik een luier fettish heb gekregen. Ik word soms opgewonden als ik luiers draag en wil ik ze vaker gaan dragen overdag. Nu is mijn vraag: hoe ga ik dit tegen me ouders vertellen? Via de app of ik het echt? Want het is echt een super ongemakkelijk is. 
alvast bedankt!

Dat is zeker lastig. Je ouders zullen het misschien een beetje apart vinden (zou ik heel eerlijk gezegd ook), maar ze zullen je altijd supporten. Onthoudt wel dat er een grote kans is dat je gepest gaat worden. Als mensen een bobbel in je broek zien dan vragen mensen zich natuurlijk wel af wat dat is en als ze zien dat het een luier is gaan ze je denk ik wel pesten, dus wees daar voorzichtig mee. Ik zou het gewoon aan je ouders vertellen, maar wel voorzichtig zijn als je ze in het openbaar gaat dragen

Tegen je ouders vertellen is wel heel spannend dat had ik zelf ook maar het is wel iets waar je echt een goed gesprek over moet voeren met je ouders. Zoiets moet je niet over de app doen. Ik heb het ook tegen mijn ouders verteld want ik vond wel dat mijn ouders het moesten weten. Ik vond het heel moeilijk om te vertellen en was ook behoorlijk emotioneel toen ik het vertelde omdat ik me ook erg schaamde voor deze gevoelens. Maar ja ik heb eerst mijn ouders uitgelegd wat een fetisj was en daarna stotterend verteld wat mijn fetisj was. Ik had een youtube filmpje erbij gepakt waar wat werd uitgelegd over ABDL en ik heb daar wat context bij gegeven over mezelf. Misschien is het voor mij ook iets anders omdat ik overdag ook nog luierbroekjes draag. En dit is voor mij een coping mechanisme is. Mijn ouders hebben mijn verhaal aandachtig aangehoord en erover doorgevraagd. Ik heb aangegeven dat ik dit heb maar dit wel alleen voor mezelf wil houden... oftewel ik doe dit alleen in mijn eigen slaapkamer buiten de deur gedraag ik me gewoon naar mijn "echte leeftijd" en mijn ouders vonden het wel fijn dat ik het verteld had want dat was voor hun een bevestiging dat ik hun volledig vertrouw wantvdat doe ik ook echt🥰. Mijn ouders weten het ik wil het ook nog wel eens tegen mijn zus vertellen. Maar omdat zij niet meer thuis woont is het daar nog niet van gekomen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes met het vertellen aan je ouders. Wees echt eerlijk hoe moeilijk het ook is. Ik wens je veel sterkte toe om het te vertellen.

Liefs Linne 😘 

Reageer