Skip to main content
Vraag

hoe word een jongen stijf

• 24 januari 2025
  • 5 reacties
  • 478 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Haii ‡) mijn broer en vriendje willen dat ik hem doe aftrekken maar hij wilt ook dat ik hem dan stijf maak weten jullie hoe ik dat het beste kan doen bv: een sexy dans, hem op bed duwen en dan op of dichtbij hem gaan liggen, moet ik hem met kleding aan neuken of hem uitkleden. Weten jullie iets?

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 24 januari 2025

Je broer is ook je vriendje?  Niets mee doen.  Dat hij zichzelf maar rukt, dat kan hij ongetwijfeld goed genoeg.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 24 januari 2025

Nee me broer en me vriendje vragen of ik het bij hun wil doen

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2379 reacties
  • 24 januari 2025

Hey, als ik het lees is het net of je het gewoon vind om je eigen broer af te trekken. Dat kan niet de bedoeling zijn toch? Misschien handig voor jullie om even te weten dat dat een super slecht en ongezond plan is en ook helemaal niet gewoon.  Eens met ​@Diana . Laat hij het zelf doen of een leuke relatie proberen te krijgen. En jij idem. Veel gezonder.  

Liefs Tover xx

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1

Niet je broer miss wel je vriendje idk hoe oud je bent

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 267 reacties
  • 24 januari 2025

Broer: slecht idee. Vriendje: misschien. De vraag is: wil jij het wel?  Dat je vriendje wil is op zich niet genoeg.

En voor de rest: maak je geen zorgen, jongens worden vanzelf wel stijf - jij hoeft niets speciaals te doen.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen