Vraag

hoe weet je zeker dat je bi bent?

  • 12 May 2020
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hooiihooii, 

ik ben bijna 16 jaar, en ik twijfel of ik biseksuel ben!

toen ik in de brugklas was ben ik verliefd geweest op een vriendin van mij. Ik heb er toen overgepraat met een andere vriendin. Maar toen heb ik het gevoel gewoon losgelaten, en ben ik weer gewoon verder gegaan zonder er aan te proberen te denken!  Maar in het 3e jaar van de middelbare school vond ik mijn beste vriendin leuk dit x wist ik het zeker omdat ik met haar wou zoenen. Maar om één of andere reden dacht ik dat ik haar gewoon heel aardig vond??:)  in de vierde vond ik nog een meisje leuk maar ik was echt verlieft ik zag haar niet zoveel op school dus ik had altijd heel erg veel zin om haar te zien. Ik heb ook jongens leuk gevonden in de afgelopen 4 jaar!  Maar toch voelt anders? Misschien komt het door dat het verschillende geslachten zijn? 
 

ik twijfels om deze redenen! 
 

  1. ik vind het mannelijk geslacht niet aantrekkelijk ik zou ook geen jongen willen aftrekken of pijpen ofz. Ben ik dat lesbisch of ben ik gewoon een preut??
  1. Moet ik meer ervaring hebben om het zeker te weten? Ik heb nog nooit met iemand gezoend of meer dan dat gedaan dus ik weet ook niet wat ik fijner vind!
  1. ik voel me er fijner bij als ik denk aan een relatie met een vrouw dan een man bij een vrouw voel ik me gewoon meer op me gemak.
  2. Ik voel me meer opgewonden als 2 vrouwen aan het zoenen zijn dan als een vrouw en een man zoenen!  
     
  3. en nog steeds weet ik niet zeker dat ik op vrouwen val? :) misschien ligt het gewoon aan zelf acceptatie. 
    Kan iemand mij helpen ik ben zo in de war! alvast bedankt💗

3 reacties

Hoi

 

Het lijkt me vooral van belang dat je enkel met dingen experimenteert waar je je goed bij voelt. Lijkt het je bijvoorbeeld leuk een stapje verder te gaan met een meisje? Doe dat dan maar, als jullie daar beiden aan toe zijn. Lijkt seks met een jongen je maar niets? Voel je dan vooral hiertoe ook niet verplicht. Je bent helemaal niet ‘preuts’ als je liever geen seks wilt met een jongen; misschien vind je het gewoon niet fijn, of ben je daadwerkelijk lesbisch. 

 

Vermoedelijk wordt het met de tijd duidelijker op wie je valt. Biseksueel of lesbisch; allebei even prima :slight_smile:  Durf je gerust te richten op de personen waar je je het beste bij voelt. 

 

Gr. Kenshin

Hii @Kenshin 

Bedankt voor je reactie! Ik ga er zeker iets mee doen:)

Reputatie 1
Badge

Heyy! Ik zou geen label op jezelf proberen te plakken. Ik denk dat het allemaal duidelijker wordt met de tijd. Trouwens, verliefd worden en seksueel aangetrokken tot iemand voelen zijn 2 hele verschillende dingen! Je bent dus zeker niet preuts als je geen seksuele dingen wilt doen met een jongen, ookal kan je dus wel op diezelfde jongen verliefd zijn. xx

Reageer