Vraag

hoe weet ik wat mijn orgasme is?

  • 27 March 2023
  • 8 reacties
  • 728 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben een meisje (14) en ik heb weleens gevingerd maar weet dan niet prc wanneer ik klaarkom 


8 reacties

Je merkt het echt wel als meisje als je klaarkomt want is het lekkerste gevoel ooit dus vrees dat je nog nooit bent klaargekomen dan 

Reputatie 4
Badge +2

Eerst wist ik ook niet goed wat te verwachten maar toen ik voor de eerste keer klaarkwam merkte ik het echt wel! Het was zo een opluchting en lekker gevoel

Reputatie 1
Badge +1

Ok dankje

Reputatie 1
Badge +1

Nog een vraagje:

Hoelang duurt het bij jullie voordat jullie klaarkomen ?

Reputatie 4
Badge +2

@Eendjes bij mij hangt het af van de situatie. Als ik veel tijd heb neem ik mijn tijd en begin ik rustiger en duurt het langer voor ik klaarkom. Maar als ik wat minder tijd heb maar toch ff wil masturberen duurt het rond de 10 min. Bij iedereen is het ook anders sommige komen sneller dan andere.

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Eendjes,

het is voor veel meisjes zo dat wanneer ze voor het eerst klaar komen ze het gevoel hebben plotseling heel erg te plassen gevolgd door een gevoel van diepe ontspanning. Dat was in ieder geval bij mij zo. Er zijn ook meisjes die erg beginnen te trillen of te schokken, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Maar geloof me, als je voor het eerst klaar komt dan weet je dat wel. Voor mij is het nog altijd erg lekker, maar het gevoel dat ik had toen ik voor het eerst klaar kwam heb ik helaas nooit meer maar ik verlang daar wel naar terug.

Ik begin te trillen en schokken te krijgen nadat ik klaar ben gekomen is dat normaal? 

Reputatie 7
Badge +4

hoi @Eendjes als ik ben klaargekomen ga ik wat sneller en schokkend ademhalen en het voelt daarna heel relaxt echt het is even je zorgen vergeten. en het voelt echt wel anders dan anders voor mij dan toen ik voor het eerst kwam wist ik al vrij snel dat ik echt klaargekomen was.

 

 

groetjes Tinker.fan

Reageer