Skip to main content

Ik ben een jonge van 14. Ik ben best knap maar ik heb hulp nodig van de meiden hier. Ik weet niet hoe ik kan zien dat een meisje wat ik leuk vind mij ook leuk vind.

Meiden ik heb jullie hulp nodig

 

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

hey! Ik ben een meisje van 13 en als een meisje je leuk vind gaat ze vaker naar je kijken , ben je in de buurt of je komt elkaar tegen gaat ze naar je lachen op een andere manier 

kun jij mij ook helpen : hoe kun je dat aan een jongen zien dat die je leuk vind 


in principe het zelfde, maar het verschilt per jongen maar bedankt voor je reactie 

maar dan gaat een jongen vaak naar je kijken en als je trug kijkt dan kijkt hij waar schijnlek snel weg maar dit verschilt per jongen


XD vaak als ze spelen met hun haar en geen oog contact durven te maken

eerlijk gwn als ze aan hun haar zitten en daar mee te spelen en lachen geen oog contact durfen te maken (sommige)


hey! Ik ben een meisje van 13 en als een meisje je leuk vind gaat ze vaker naar je kijken , ben je in de buurt of je komt elkaar tegen gaat ze naar je lachen op een andere manier 

kun jij mij ook helpen : hoe kun je dat aan een jongen zien dat die je leuk vind 

Als ik een meisje leuk vind ga ik veel contact zoeken en anders behandelen, meer aandacht besteden en beter proberen te helpen bij een probleem. Ook veel op social media volgen op insta, tiktok en snap. Random app gesprekken starten. Ook veel oog contact zoeken en lachen, op werk bijvoorbeeld vind ik nu iemand "leuk"(ik wil pas echt zeggen dat ik iemand leuk vind als ik die persoon goed ken maar meestal komt het niet zover) dus beter gezegd iemand waar ik intresse in heb en ik werk dan in de supermarkt en dan kijk ik van te voren in mn rooster of zij ook werkt(ik weet toevallig dat ze alleen op zaterdag middag werkt) en op werk gewoon elke keer als ik haar zie oogcontact zoeken en lachen en vaak lacht ze terug maar dat betekent dan niet automatisch dat ze mij ook leuk vind, miss vind ze t gwn ongemakkelijk. Ook probeer ik haar socials te vinden maar dat lukt helaas niet.


Reageer