Vraag

Hoe was jullie eerste keer seks? Vragenlijst

  • 5 February 2024
  • 11 reacties
  • 1567 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 17 en mijn eerste keer was al drie jaar geleden. Het was niet echt te gek. Het ging niet lekker. We waren allebei erg zenuwachtig en het zij was best strak. Als het lukkte ging het dan erg snel.
Later wordt het natuurlijk veel beter. Oefenen helpt wel.
Ik vraag mij nu af of dat normaal was. Hoe was jullie eerste keer?
Ik heb ervoor een klein vragenlijst gemaakt.

  1. Ben je jongen of meisje?
  1. Leeftijd?
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent)
  3. Jongens> hoe groot is je penis?
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks?
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren?
  6. Meisjes> slikken of spuiten?
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak?
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren?
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks?
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer?
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling?
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen?
  14.  

11 reacties

Badge

Waarom reageert hier niemand? Heeft niemand een soortgelijke ervaring gehad? Schrijf hoe het voor jou was

Badge

Hoi ik ben een jongen van 17 en mijn eerste keer was al drie jaar geleden. Het was niet echt te gek. Het ging niet lekker. We waren allebei erg zenuwachtig en het zij was best strak. Als het lukkte ging het dan erg snel.
Later wordt het natuurlijk veel beter. Oefenen helpt wel.
Ik vraag mij nu af of dat normaal was. Hoe was jullie eerste keer?
Ik heb ervoor een klein vragenlijst gemaakt.

  1. Ben je jongen of meisje? Jongen
  1. Leeftijd? 15
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent) lang, sixpack, beetje bruin door de zon. Liefdevol, meedenkend, sportief, zorgzaam 
  3. Jongens> hoe groot is je penis?  Slap 12cm stijf 19cm
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks? 14
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren? Ik werd gepijpt 
  6. Meisjes> slikken of spuiten?
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak? Ja 13
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo.  Het was fijn, met mijn huidige vriendin. Eerst ging zij mij pijpen. Daarna gingen we seks hebben en lagen met onze gezichten naar elkaar en probeerde te zoenen maar het ging een beetje raar.
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? Dat het raar zou voelen
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? Ja, maar oefen baard kunst
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? Condoom en afspraken maken 
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling? Marionette
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen? Gewoon stoten
  14.  

 

Badge

Hoi ik ben een jongen van 17 en mijn eerste keer was al drie jaar geleden. Het was niet echt te gek. Het ging niet lekker. We waren allebei erg zenuwachtig en het zij was best strak. Als het lukkte ging het dan erg snel.
Later wordt het natuurlijk veel beter. Oefenen helpt wel.
Ik vraag mij nu af of dat normaal was. Hoe was jullie eerste keer?
Ik heb ervoor een klein vragenlijst gemaakt.

  1. Ben je jongen of meisje? Jongen
  1. Leeftijd? 15
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent) lang, sixpack, beetje bruin door de zon. Liefdevol, meedenkend, sportief, zorgzaam 
  3. Jongens> hoe groot is je penis?  Slap 12cm stijf 19cm
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks? 14
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren? Ik werd gepijpt 
  6. Meisjes> slikken of spuiten?
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak? Ja 13
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo.  Het was fijn, met mijn huidige vriendin. Eerst ging zij mij pijpen. Daarna gingen we seks hebben en lagen met onze gezichten naar elkaar en probeerde te zoenen maar het ging een beetje raar.
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? Dat het raar zou voelen
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? Ja, maar oefen baard kunst
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? Condoom en afspraken maken 
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling? Marionette
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen? Gewoon stoten
  14.  

 

Bdankt voor jou reactie!

Badge
  1. Ben je jongen of meisje? jongen
  1. Leeftijd? oud genoeg
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent) 1m60, bruin kort haar, en ik ben verlegen
  3. Jongens> hoe groot is je penis? 14cm stijf
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks? ik ben maagd. wel al soft seks gehad. mijn eerste piemel in mond was ik 12 maarja dat was 3sec ofzo
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, Als ja > hoevaak vantenvoren? ja al veel
  6. Meisjes> slikken of spuiten? alle bij
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, ? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak? ja. 9 jaar, 1 tot 4x per dag
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo. soft seks
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? ja
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? ja
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? gewoon doen je leeft maar 1x
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling? een dag niet gefapt is een dag niet geleefd
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen?
  14.  
Badge
  1. Ben je jongen of meisje? jongen
  1. Leeftijd? oud genoeg
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent) 1m60, bruin kort haar, en ik ben verlegen
  3. Jongens> hoe groot is je penis? 14cm stijf
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks? ik ben maagd. wel al soft seks gehad. mijn eerste piemel in mond was ik 12 maarja dat was 3sec ofzo
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, Als ja > hoevaak vantenvoren? ja al veel
  6. Meisjes> slikken of spuiten? alle bij
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, ? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak? ja. 9 jaar, 1 tot 4x per dag
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo. soft seks
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? ja
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? ja
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? gewoon doen je leeft maar 1x
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling? een dag niet gefapt is een dag niet geleefd
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen?
  14.  

Bedankt voor jou reactie!

Badge

Nog iemand zin om de lijst intevullen?

Reputatie 5
Badge +4
  1. Ben je jongen of meisje? Jongen
  1. Leeftijd? 12
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent)? Slank sportief, haarloos, soms wat ondeugend 
  3. Jongens> hoe groot is je penis? Slap 7,5 stijf 8,5
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks? 11
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren? Ja dagelijks met mezelf 
  6. Meisjes> slikken of spuiten?
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak?
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo? Spannend maar ook leuk en lekker. Ik had op een naturistencamping een jongen leren kennen en ja je bent daar toch 24/7 in je blootje. Hij heeft toen een paar nachten bij mij in de tent geslapen en zo zijn we gaan vergelijken en gaan experimenteren 
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? Nee eerlijk gezegd niet 
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? Jazeker 
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? Geef aan wat je wel wil en wat niet 
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling?
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen?
Badge
  1. Ben je jongen of meisje? Jongen
  1. Leeftijd? 12
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent)? Slank sportief, haarloos, soms wat ondeugend 
  3. Jongens> hoe groot is je penis? Slap 7,5 stijf 8,5
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks? 11
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren? Ja dagelijks met mezelf 
  6. Meisjes> slikken of spuiten?
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak?
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo? Spannend maar ook leuk en lekker. Ik had op een naturistencamping een jongen leren kennen en ja je bent daar toch 24/7 in je blootje. Hij heeft toen een paar nachten bij mij in de tent geslapen en zo zijn we gaan vergelijken en gaan experimenteren 
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? Nee eerlijk gezegd niet 
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? Jazeker 
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? Geef aan wat je wel wil en wat niet 
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling?
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen?

Bedankt voor het invullen!

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ik ben een jongen van 17 en mijn eerste keer was al drie jaar geleden. Het was niet echt te gek. Het ging niet lekker. We waren allebei erg zenuwachtig en het zij was best strak. Als het lukkte ging het dan erg snel.
Later wordt het natuurlijk veel beter. Oefenen helpt wel.
Ik vraag mij nu af of dat normaal was. Hoe was jullie eerste keer?
Ik heb ervoor een klein vragenlijst gemaakt.

  1. Ben je jongen of meisje? 
    jongen
  1. Leeftijd? 14
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent) bruin blond haar bruine ogen groot en een lief persoon
  3. Jongens> hoe groot is je penis? 17cm
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks? 14
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren? Nee
  6. Meisjes> slikken of spuiten?
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak? 3 k per week en doe het van m’n 11
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo goed was spannende en leuk eerst beetje knuffelen en kussen dn deden we elkaars boven kleding uit en deed k m’n handen op de borsten enz en ging k rustig aan over haar lichaam naar haar vagina k deed aar broek uit kheb aar gebefd en gevingerd zij mij gepijpt enz en dn sukkelen me de sex zelf
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? Nee
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? Ja
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? Doe het rustig praat veel en het maakt niet uit dat je struggeld
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling? Kwn
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen? Kijk naar je vriend(in) hoe ze aar gedraagd of ze het wel lekker vind
  14.  

 

Badge +1

Hoi ik ben een jongen van 17 en mijn eerste keer was al drie jaar geleden. Het was niet echt te gek. Het ging niet lekker. We waren allebei erg zenuwachtig en het zij was best strak. Als het lukkte ging het dan erg snel.
Later wordt het natuurlijk veel beter. Oefenen helpt wel.
Ik vraag mij nu af of dat normaal was. Hoe was jullie eerste keer?
Ik heb ervoor een klein vragenlijst gemaakt.

  1. Ben je jongen of meisje? meisje 
  1. Leeftijd?16
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent) 164 bruin haar groene ogen. Rustig meisje lief hou van feestjes en een Dirty mind
  3. Jongens> hoe groot is je penis?
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?cup C groot vagina idk 
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks?15
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren? Ja hoeveel idk 
  6. Meisjes> slikken of spuiten? Slikken 
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak? Ja vanaf 12 ofs
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en zo lekker wel gek
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren? Nee
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks? jawel 
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer? rustig aan doen 
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling? Doggie 
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen? communicatie 
  14.  

 

Reputatie 2
Badge +4

Hoi ik ben een jongen van 17 en mijn eerste keer was al drie jaar geleden. Het was niet echt te gek. Het ging niet lekker. We waren allebei erg zenuwachtig en het zij was best strak. Als het lukkte ging het dan erg snel.
Later wordt het natuurlijk veel beter. Oefenen helpt wel.
Ik vraag mij nu af of dat normaal was. Hoe was jullie eerste keer?
Ik heb ervoor een klein vragenlijst gemaakt.

  1. Ben je jongen of meisje? Jongen
  1. Leeftijd? 15jaat
  2. Beschrijf jezelf (uiterlijk maar ook wat voor een persoon je bent) ben zorgzaam en lief vind ik zelf haha ben 1m76+- bruin haar best een beetje gespierd
  3. Jongens> hoe groot is je penis? 16cm stijf
    Meisjes > hoe groot zijn je borsten en je vagina?
  4. Op welke leeftijd had je je eerste keer seks?15
  5. Heb je vantenvoren al gepijpt, afgetrokken, gebefft? Als ja > hoevaak vantenvoren?eerst wat gepijpt met men vriendje laar nog nooit sex tot een paar weken geleden
  6. Meisjes> slikken of spuiten?
  7. Heb je vantenvoren al vaak masturbeert, gevingert? Als ja > vanaf welke leeftijd en hoe vaak?zelfde als 6
  8. Hoe was je eerste keer seks? Beschrijf het zo precies je kunt. Welke stelling en  was pijnlijk zijn lul is groot en paste moeilijk ik kon het niet aan dus pijpt ik hem en neukt ik hem
  9. Had je het zo verwacht vantenvoren?beetje toen ik zijn lul zag had al ik zo iets van veel te groot voor mij haha
  10. Was je tevreden met de eerste keer seks?nee 
  11. Wat zul je iemand willen aanraden voor de eerste keer?probeer te genieten
  12. Wat is ondertussen je favoriete stelling? Lazy doggy of missionarys of doggy 
  13. Heb je nog tips voor seks, pijpen, aftrekken, beffen?
  14. Kan je mijn vragenlijsten invullen ik heb echt hulp nodig dank je

 

Reageer