Vraag

hoe vraag ik om seks/verkering

  • 3 September 2021
  • 8 reacties
  • 482 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 73 reacties

Heey forumers ik heb jullie hulp weer nodig.

okay dus ik zit dus in de klas met een vriendin van mij (vriendin als gwn vrienden)

maar ik vind haar echt leuk.

okay dus ik was laats met haar weze afspreken bij haar thuis, we gingen naar haar kamer en gwn beetje chillen waren spelletjes wezen doen en tiktok vids gemaakt enz niet veel bijzonders, maar eerder die dag op school had ze er dus over dat ze zo’n test over seks enz had gedaan en ik zei zo van haha kom dat vanmiddag doen bij jou, dus dat gingen we doen daar. We praten wel eens vaker over seks enz ze is daar echt open, maar we hadden dus die test gedaan en toen had ik echt zin om met haar dingen te proberen (ze is ook lesbian just so you know) ze keek ook echt zo naar mij alsof ze ook wilden maar ze heeft uiteindelijk niks gezegd. Wel weet ik dat ze graag haar verginity wil verliezen maar idk met mij en ik durf het echt niet te vragen.

maar ik ga dus dit weekend logeren met haar en ik wil eigenlijk dan wel iets “spannends” doen zog zegt 😉 hoeft niet maar ik weet echt niet hoe ik ermee moet komen ik durf echt niet opeens te zeggen van “hey wil je seks hebben?” Snap je

heeft iemand tips? Ik heb het echt nodig 😓

(sorry voor het lange ingewikkelde verhaal ik hoop dat iemand het begrijpt)

groetjes van mij 


 

 


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Wat heb je pressies nodig tips? 

Of net dat je doedoeld dat je met haar iets doet?

Reputatie 1
Badge

Mag ik ook je leeftijd vragen en wat meer over jezelf.

Reputatie 4
Badge +3

Wat heb je pressies nodig tips? 

Of net dat je doedoeld dat je met haar iets doet?

Hey ja gwn tips hoe ik het haar voor stel :)

Reputatie 4
Badge +3

Mag ik ook je leeftijd vragen en wat meer over jezelf.

Tuurlijk ik ben 14 maar echt bijna 15 (zij is net 15 geworden btw) wat zou je nog meer willen weten weet niet echt wat nog te vertellen 💀

Reputatie 2
Badge +1

Hey ja gwn tips hoe ik het haar voor stel :)

Je kunt vragen tijdens het logeren of ze iets nieuws wilt doen met een knipoog er bij. 😉

Reputatie 4
Badge +3

is er nog iets gebeurd? let us know !! :P

Badge

Hoi! Ik zou er voor gaan alle hints wijzen erop dat zij het ook wil maar je moet wel consent hebben!!! 

Badge

Jullie kunne bijvoorbeeld een spel spelen ofzo 

bijv. truth or dare en elke x dat je iets niet wilt beantwoorden moet je een kledingstuk uittrekken

en misschien gebeurd er uiteindelijk wel ietss veel successss groetjes. -anoniem

Reageer