Vraag

hoe vraag ik om seks met tante

  • 7 January 2023
  • 4 reacties
  • 1290 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14 en ik wil zo zo zo graag een is een keer seks hebben met mijn tante van 35 jaar oud.

Mijn tante is juist uit elkaar gegaan met mijn nonkel. Ik wil echt nu met haar seks hebben. Ik weet niet hoe ik dat moet vragen. Kan iemand helpen of tips geven aub. want ik mastrubeer altijd op haar. En als ik haar zie word ik geiler en geiler.


4 reacties

Hoi,

Zou ik nie doen

 

 

#iel #bah

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Najh… ik denk niet dat wij jou hierover tips omgen geven….. 

 

want dan wordt je volgens de wer * wet verkracht! En sex met ke eigen fammilie mag ook niet ( dus dezelfde bloedband…. Sws lijkt het mij geen goed idee! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

De beste tip is inderdaad: slecht plan, zet het uit je hoofd, beter van niet. Je zou bovendien je tante ermee belasten als je het met dr zou bespreken en dan blijft dat voor altijd in jullie herinnering. Doe gewoon niks en kom er overheen, dat is het beste. 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @anoniem345678 ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Bovendien is het, zoals hierboven al aangegeven is, voor je tante strafbaar.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan.

 

Groetjes,

 

Britta

De Kindertelefoon

 

Reageer