Skip to main content
Vraag

Hoe vraag ik mijn moeder om een seksspeeltje

• April 13, 2025
  • 3 reacties
  • 511 Bekeken

Luna_June
Forum|alt.badge.img

Ik wordt over een korte tijd 14. Eigenlijk wil ik graag een keer een seks speeltje proberen, voor bij het masturberen.

Maar ik kan zoiets natuurlijk niet zelf bestellen, omdat 1. Het wordt bij mijn huis geleverd en 2. Mijn ouders zien mijn bank account. En als daar iets af gaat zien ze het natuurlijk.

Maar ik durf dit absoluut niet te vragen. Het voelt heel raar ofz. Maar wachten tot ik uit huis ga is het al helemaal niet

Wat kan ik doen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 13, 2025

je kan een seksspeeltje kopen zonder dat niemand het heeft door met je pinpas of met bank app op telefoon naar de jumbo of bruna of Albert Hein of naar een andere winkel daar koop je een bol.com cadeaukaart van een bedrag dat jij wilt en dan kan je vervolgens online via bol.com een seksspeeltje bestellen en dan als je gaat afrekenen online dan staat er betalen met cadeaukaart daar klik je op en dan voer je de code in die op de cadeaukaart staat en dan kan je zelf ook nog weten waar je het laat bezorgen dus bijvoorbeeld bij jou thuis of bij een ophaal punt in de buurt dan kan je het pakketje ophalen ik zou de tweede optie eerder doen aangezien je ouders anders het pakketje aanpakken als die wordt bezorgd en dan ben je betrapt maar dat is jouw keuze en dan klik je op bestellen en dan is het pakketje besteld zonder dat niemand het weet want het geld is van de cadeaukaart afgegaan en je ouders kunnen dat niet zien.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 13, 2025

Heyy

Je kan bijvoorbeeld als je losgeld hebt een cadeaukaart kopen van een online webshop waar ze sextoys verkopen. En als je hem besteld hebt en hij is onderweg kan je hem laten afleveren bij een pakketkluis of ophaalpunt.

Hoop dat dit helpt 

Groetjesss

• April 14, 2025

Zo dat is slim met die cadeaukaart… Thanks!