Vraag

Hoe voelt sex?

  • 20 September 2022
  • 7 reacties
  • 1375 Bekeken

Badge

Ik wil graag sex uitproberen maar ik heb geen vriendje.

Kan iemand mij vertellen wat je precies voelt?


7 reacties

Badge +1

Ik heb dat ook en denka da iedereen dat wel heeft

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb ook nog geen seks gehad maar volgens mij voelt het gewoon alsof je 3/4 vingers in je vagina doet.

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb ook nog geen seks gehad maar volgens mij voelt het gewoon alsof je 3/4 vingers in je vagina doet.

klopt niet volledig volgensmij

Ik ben zelf een jongen dus ik kan niet zeggen hoe het voelt maar aangezien ik sex heb gehad al kan ik je wel wat vertellen over de ervaring van mijn vriendin. Het voelt volgensmij gewoon als een grote ronde staaf die warm is en waar je de details van voelt in je vagina langzaam heen een weer vrijven en alle kanten rondom aanraken

K heb zelf nog nooit sex gehad maar volgens vrienden voelt het lekker en is het echt een rustgevend moment.

Reputatie 7
Badge +17

@Ano1233 is lastig uit te leggen. Het voelt heel lekker en warm

Is inderdaad moeilijk te beschrijven voelt een beetje zoals masturberen maar dan veel intenser en geiler.

Reputatie 1

hey!! 

ik vind dit heel moeilijk om uit te leggen maar ik zal proberen, het voelt anders dan vingeren omdat er dan echt ieman in je zit en op je ligt (of jij op hem/haar) vanaf de penis in mijn vagina zat vond ik het al heel lekker, je krijgt een gevoel dat heeeeeeeeeelll fijn is en als je klaar komt is het nog geiler en  meestal kreun ik ook. hoop dat dit helpt. 

(ik ben 13)

Reageer