Skip to main content

Hey ik ben een jongen van 13 en vroeg me af hoe seks voelt voor zowel een jongen als een meisje

@MilanGaming lekker ik heb als bi alleen ervaring met een jongen 

Oké, hoe kreeg je hem er in? Heb het ooit geprobeerd maar kreeg hem er niet in. (Ben gewoon hetero maar gewoon proberen)

@MilanGaming vaak pijpt hij me eerst stijf en goed nat en met m’n duimen rek ik hem een beetje uit en dan past het wel, die van mij is niet zo groot.  Soms mag ik wat glijmiddel gebruiken van m’n oudere broer. En andersom doen we het ook zo

Hij moet wel stijf zijn anders lukt het niet. Ik gebruik glijmiddel of wat spuug om hem nat te maken. Ook die van mij is niet zo groot dus misschien dat dat ook wat uitmaakt dat het makkelijker gaat

Het voelt voor beide lekker aan de ontvanger meisje en de gever jongen. De eikel  die erg gevoelig is wordt gestimuleerd door de ribbels van de vagina bij het bewegen penetreren . Het meisje voelt zeker zijn harde lul ideale formaat is 18 cm stijf en het liefst een dik formaat. Ze kan zo tot orgasme komen  en sommige stimuleren  de clitoris  met de vingers  erbij het neuken.

Je meisje moet wel nat zijn anders word het niks. en dan was het lastig om mijn lul in haar kut te krijgen. Ik had een condoom om en wat glijmiddel gebruikt en toen ging het beter. maar toen mijn lul in haar zat was het heerlijk. Het koste mij moeite om niet direct klaar te komen.

Reageer